andylove Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Ser ikke ut til å få noen respons, men jeg har sagt tidligere at topic burde være endret. Det er tross alt ikke GLOSSY skjerm. I følge de som har skjermen og spesifikasjonene. Lenke til kommentar
beachboy Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Enig med deg, men nå heter faktisk skjermen Samsung SyncMaster 226BW Black Glossy, så da er vel ikke feilen så graverende selv om det kan missforstås. Og asad: Ja jeg bestiller på Netshop bare på trass jeg nå. hehe. Jammen på tide at man sier i fa spør du meg! Tror det er en del mennesker der ute som blir irriterte på de i dag! hehe Lenke til kommentar
asad Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Enig med deg, men nå heter faktisk skjermen Samsung SyncMaster 226BW Black Glossy, så da er vel ikke feilen så graverende selv om det kan missforstås. Og asad: Ja jeg bestiller på Netshop bare på trass jeg nå. hehe. Jammen på tide at man sier i fa spør du meg! Tror det er en del mennesker der ute som blir irriterte på de i dag! hehe 8249633[/snapback] Lurer på om jeg skal gjøre det samme som du, sånn at de tar poenget. Får håpe skjermen er verdt all ventinga! Lenke til kommentar
MrGrandmother Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Bestillte en skjerm fra mpx.no i gaar jeg og, de hevder de skal ha den inne 30.3, tror hva jeg vil. Tror hva jeg vil om det, men haaper jeg faar den i begynnelsen av paasken ja Uansett tror jeg det er lurt aa bare bestille saa ikke partiet blir utkjoept foer du rekker aa bestille naar de faktisk kommer inn Lenke til kommentar
beachboy Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Enig med deg, men nå heter faktisk skjermen Samsung SyncMaster 226BW Black Glossy, så da er vel ikke feilen så graverende selv om det kan missforstås. Og asad: Ja jeg bestiller på Netshop bare på trass jeg nå. hehe. Jammen på tide at man sier i fa spør du meg! Tror det er en del mennesker der ute som blir irriterte på de i dag! hehe 8249633[/snapback] Lurer på om jeg skal gjøre det samme som du, sånn at de tar poenget. Får håpe skjermen er verdt all ventinga! 8249954[/snapback] Nei sikkert ikke dumt om flere sier i dra Og ja den er nok verdt det MrGrandmother: Jeg skal også bestille nå men betaler gjerne noen kroner mer for å tøtte ett selskap som er ærlige. Og du kan nok glemme å få den før påske dessverre. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Sitter her og vurderer to sånne skjermer.. jeg vil ha dualscreen. Blitt mer foto og webjobbing, og da er det greit med et par skjermer Lenke til kommentar
Thiazi Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (Kremt) Hva med Dell E228WFP? Link Kan fåes i dag for 3215,- Men altså kampanjen varer bare ut dagen i dag! Tenkte meg Samsung 226BW, men så denne nyeheten hos Dell, og så har den 5ms også så jeg lurer på om j skal gå for denne gitt ... Lenke til kommentar
Thiazi Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Asj, Min gamle Nec crt er helt bananas. Bilde forsvinner opp og nede til tider. Hadde vært sweet å hatt fungerende skjerm til påske må jeg si ... Lenke til kommentar
kdog Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Støtt et firma som er ærlig? hva er det for noe tull? "Forventet hos oss" er jo bare omskriving av estimated time of arrival. Det er da bare ulike måter å si det samme på. "Forventet hos oss (kan bli forsinket)" betyr da virkelig ikke Garantert dato. At disse datoene forsyves kan være at partiet er utsolgt før det kommer på lager. Lenke til kommentar
beachboy Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (Kremt) Hva med Dell E228WFP? Link Kan fåes i dag for 3215,- Men altså kampanjen varer bare ut dagen i dag! Tenkte meg Samsung 226BW, men så denne nyeheten hos Dell, og så har den 5ms også så jeg lurer på om j skal gå for denne gitt ... 8250664[/snapback] Jupp har sett på den dell-skjermen. Helt ok den. Liker det glossy rundt på Samsungen også har jeg bestilt glossy høytalere til. må jo stå i stil. hehe Lenke til kommentar
beachboy Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Støtt et firma som er ærlig? hva er det for noe tull? "Forventet hos oss" er jo bare omskriving av estimated time of arrival. Det er da bare ulike måter å si det samme på. "Forventet hos oss (kan bli forsinket)" betyr da virkelig ikke Garantert dato. At disse datoene forsyves kan være at partiet er utsolgt før det kommer på lager. 8250752[/snapback] visomatte dersomatte kan du jo bare tro på. Som du ser har jeg fått det bekreftet at de ikke har fått noen dato og bare setter en dato. det kalles å lure forbrukeren. Du velger sikkert ett sted som forventer varen før ett annet sted for da får du den før... Kanskje du til og med bestiller ett sted som er dyrere, også viser det seg at de spekulerer i dette. DA er det lov å bli irritert!! Lenke til kommentar
Thiazi Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Dell har vel beste skaleringen vil jeg tro? Kan stille høyde på E228WFP også ser jeg, så litt lav ut den Samsungen spør du mg, er den lagd for fjortisser? .... Har fingern på avtrekkern, trenger bare å sende bestillingen. Lenke til kommentar
beachboy Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Dell har vel beste skaleringen vil jeg tro? Kan stille høyde på E228WFP også ser jeg, så litt lav ut den Samsungen spør du mg, er den lagd for fjortisser? .... Har fingern på avtrekkern, trenger bare å sende bestillingen. 8250863[/snapback] samsungen kan du stille inn høyden på ser du! hehe jeg hadde ventet... tror jeg.... Response time / Brightness / Contrast Ratio : 5ms / 300cd/m² / 800:1 ikke noe spesiet bra denne da... Endret 27. mars 2007 av beachboy Lenke til kommentar
Thiazi Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 jada, men kosta 4000,- men kan få den for 3215,- i dag, ikke dårlig tilbud det ... Lenke til kommentar
beachboy Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hehehehe. Dell har hatt dette tilbude LENGE og det kommer tilbake hver 14 dag. Poenget er at tilbudet ikke er noe spesielt bra. Men vil du ha skjerm nå med det samme, så kjør på. (husk at dell kødder MYE med priser... alt er "kun i dag" osv!) Lenke til kommentar
andylove Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hehehehe. Dell har hatt dette tilbude LENGE og det kommer tilbake hver 14 dag. Poenget er at tilbudet ikke er noe spesielt bra. Men vil du ha skjerm nå med det samme, så kjør på. (husk at dell kødder MYE med priser... alt er "kun i dag" osv!) 8250981[/snapback] Dell er helt OK. Værre er det ikke. Men jeg hadde definitivt valgt Samsung sine skjerm. Den er smooth Noen som har bilde av skjermen @ home å legge ut? Lenke til kommentar
beachboy Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hatt noen Dell-skjermer før. aldri vært missfornøyd jeg. alltid ok produkter, men den er ikke like kul som samsungen da. hehe ;-) Så da sitter vi her å venter da. pokker ta! hehehehe Lenke til kommentar
andylove Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hatt noen Dell-skjermer før. aldri vært missfornøyd jeg. alltid ok produkter, men den er ikke like kul som samsungen da. hehe ;-) Så da sitter vi her å venter da. pokker ta! hehehehe 8251105[/snapback] Synes faktisk at skjermene til Dell er veldig pene. Faktisk er de dritkule. Men nå er jeg litt lei dem. Har glodd på samme skjerm fra Dell i snart 4 år på høgskolen, og er moden for et annet merke å svi øya med Lenke til kommentar
Thiazi Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Så nettopp noen bilder over hos widescreengamingforumet Her Så ut som d var noe ghosting på den E228WFP, spessielt i css ... Er jo samme oppløsning på lillebroren til 226BW, ca 800,- prisforskjell, Kunne MPX bekrefte 2/4 som leveringsdato? Hvor mange får de da? Av 226BW alstå. Lenke til kommentar
beachboy Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Så nettopp noen bilder over hos widescreengamingforumet Her Så ut som d var noe ghosting på den E228WFP, spessielt i css ... Er jo samme oppløsning på lillebroren til 226BW, ca 800,- prisforskjell, Kunne MPX bekrefte 2/4 som leveringsdato? Hvor mange får de da? Av 226BW alstå. 8251579[/snapback] Det var det de ikke kunne. de innrømmet at alle fikk de samtidig og at datoen komplett har nok er den rette. 14/4. DET er lenge til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå