SurfingElite Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Counter Strike er genialt hvis du vil at tiden skal gå fort. Spill generelt funker vel bra Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Leekspin, en sikker vinner Lenke til kommentar
hds Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg forestiller meg en situasjon og skaper en monolog som jeg fremfører i hodet mitt. Jeg har gjort dette i noen år nå, og tiden går veldig raskt. 7834862[/snapback] Gjør dette på jobben når det er lite å gjøre. Hvis jeg gjør det hjemme er det når jeg har lagt meg eller når jeg våkner om morran før klokka ringer eller i helgene. Ellers er DVD'er(serier) og spill skikkelige time-killer. Er man fanget i hule elns med annen person så vil jeg si Stein-Sak-Papir er bra tidsfordriv. Mer plagsom tidsfordiv er: Elestomania, en skikkelig klasikker Lameass flashspill på nettet Når du har sjekket diskusjon.no/vg.no/dagbladet.no for ørttende på jobben begynner det å bli plagsomt Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Dahle's samling av små spill SnowDOG's picture humor thread V.2 FTW!! Finnes ikke noe bedre for å få tiden til å gå. Endret 31. januar 2007 av Snobjorn Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Ååååååååeee! Jeg skulle ta bilder i studio i dag, så kommer noen andre og tar det Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hva som helst som distraherer deg fra tiden. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Han ville få tiden til å gå, ikke bli tykk, Demille Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hvordan kan du si noe sånn?Spillet koster rundt 299kr, oppgraderingspakka koster vel 249kr og det koster ~100kr/mnd å spille det. Hvordan pengene "flyr" ser jeg egentlig ikke. Du kan jo godt sette opp en tabell eller noe, og vise meg hvor pengene dine blir av. Envher unge over 12 år har råd til 100kr i mnd. Og hvis ikke, kan han/hun heller hjelpe til litt hjemme og få WoW-spilletid som belønning. 7832895[/snapback] Må bare svare på den: 100,- pr. mnd er 1200,- i året. Det er mye penger, for et spill i kun et år. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Å få spille WoW kan aldri, aldri sees på som en belønning. Jeg skal straffe ungene mine med Wow-tid hvis de ikke gjør leksene. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg forestiller meg en situasjon og skaper en monolog som jeg fremfører i hodet mitt. Jeg har gjort dette i noen år nå, og tiden går veldig raskt. 7834862[/snapback] Youre like me Tvinger meg selv til å gjøre dette i automasjonstimene, siden læreren er så inkompetent til å lære i fra seg at jeg blir kvalmen hvis jeg prøver å følge med Lenke til kommentar
DNA Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Synes Anarchy Online får tiden til å gå skremmende fort hvis jeg kjeder meg Lenke til kommentar
April Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 - Søke på snodige ord på google og se om det er ett bilde bak ordet. - Ringe å snakke med en du er glad i. - Lage en skulptur med fyrstikker. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hvordan kan du si noe sånn?Spillet koster rundt 299kr, oppgraderingspakka koster vel 249kr og det koster ~100kr/mnd å spille det. Hvordan pengene "flyr" ser jeg egentlig ikke. Du kan jo godt sette opp en tabell eller noe, og vise meg hvor pengene dine blir av. Envher unge over 12 år har råd til 100kr i mnd. Og hvis ikke, kan han/hun heller hjelpe til litt hjemme og få WoW-spilletid som belønning. 7832895[/snapback] Må bare svare på den: 100,- pr. mnd er 1200,- i året. Det er mye penger, for et spill i kun et år. 7879816[/snapback] du ser på wow koster 1200 kroner i månden, se på hva annent du kunne fått. 3 andre spill ( til 400 kr stk.) på god vei til og spare opp noen kroner satt det på bsu konto gjort mye mer alt er vel bedre og bruke pengene på en wow. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Dårlig tid fungerer bra. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) du ser på wow koster 1200 kroner i månden, se på hva annent du kunne fått. 7885551[/snapback] Wow kost 100kr i måneden og 1200kr i året. Lov til å bruke hjernen. Åh, gidd start en sånn diskusjon."Ånei, om du hadde spart pengene det koster for å få internett så.." "Hadde du sluttet å røyke hadde du spart.." Hvem er det som sparer de pengene egentlig? Tror nok det er relativt få. De aller, aller fleste bruker de på andre ting istede enn de fornuftuge tingene du nevner. Wow koster 1200 i året, ja. Men man har massevis av moro, man får seg in-game venner og alt det der. Selvfølgelig så fins det andre spill som er sånn og. (CS f.eks, koster sikkert ikke mer enn 100 kr.) 7885611[/snapback] Wow er ikke til å anbefale. Det føkker deg opp og kanskje du får "ingame" venner, men når får du møtt dem i RL? ALDRI. Endret 6. februar 2007 av DNA Lenke til kommentar
Minus Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Åh, gidd start en sånn diskusjon. "Ånei, om du hadde spart pengene det koster for å få internett så.." "Hadde du sluttet å røyke hadde du spart.." Hvem er det som sparer de pengene egentlig? Tror nok det er relativt få. De aller, aller fleste bruker de på andre ting istede enn de fornuftuge tingene du nevner. Wow koster 1200 i året, ja. Men man har massevis av moro, man får seg in-game venner og alt det der. Selvfølgelig så fins det andre spill som er sånn og. (CS f.eks, koster sikkert ikke mer enn 100 kr.) Edit: Det var ment til deg, Stisse2k. Orker ikke quote. Ha en fin dag. DNA: Ja, men hva i dag er det som ikke "føkker" deg opp? Alt med måte. Forresten, så har jeg møtt en fra WoW som jeg ikke kjente før jeg begynte å spille. Du skal ikke tro, du skal vite. Endret 6. februar 2007 av KristianG Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 På skolen går det mye i PSP og DS, timene flyr av sted med de to kameratene i sekken Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 http://www.tv-links.co.uk/ Lenke til kommentar
DNA Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 http://www.tv-links.co.uk/ 7885855[/snapback] Er det ikke ulovelig å poste sånnt her på forumet? Ellers har jeg en ganske bra side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå