GrandMa Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 God dag. Jeg har nå ganske lenge stresset med å finne et nytt abonnement til meg og kjæresten. Skulle egentlig ha ownersbuy, men mora til kjæresten min fant ut at hun skulle gå å kjøpe en søt liten telefon til 2 kr. Dette vil si at hun bandt seg til Netcom Youngtalk i 12 nye måneder. Jeg har også Youngtalk, men bindingstiden min er utgått så kan gjøre hva jeg vil. Noen som vet om det er mulig og ringe gratis til hverandre oss to imellom? Vi ringer egentlig enormt mye til hverandre (1770 i regninger på en måned med mobil + hjemmetelefon) så dette er nesten et must. Jeg vurderer å få henne til å gi den andre telefonen til lillebroren eller noe hvis ikke det er mulig og ringe gratis til hverande... Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 trådløs familie? Sett mora som eier siden hun ødela for gratis internringinga deres Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Vær mer sammen så slipper dere å ringe så mye til hverandre. Om dere er hjemme, bruk msn eller skype. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå