Gå til innhold

Den store koselige presentasjonstråden

Anbefalte innlegg

Den store presentasjonstråden

Dette er en tråd hvor folk kan skrive litt om seg selv, hva de driver med, litt om interesser og i det hele tatt litt mer enn det som står i profilene. Jeg tror dette kan være en fin måte å "bli kjent" med hverandre på.

Det er meget mulig at det finnes en slik tråd fra før av, men da må det ha vært før min tid og jeg kan vedde høyrearmen min på at halvparten av brukerene som postet der enten har "lagt opp".

Jeg kan jo begynne...

Jeg heter da Even og etternavnet mitt begynner på T, derfor kaller jeg meg EvenT her på forumet. Ganske kreativt og nyskapende, jeg vet. Jeg er for tiden 17 år gammel og går VK1 allmennfag. Ganske kjedelig egentlig ...

Når jeg ikke sliter på skolen gjør jeg veldig lite fornuftig. Henger rundt med kamerater, spiller gitar og gjør gatene utrygge.

Skriver mer senere når jeg ikke har masse lekser ^^

Endret av EvenT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, ja den tråden her blir sikkert informativ!

Om meg:

Jeg heter da Eirik Blodøks Hafskjold, og er 24år og kommer fra Sande. Jeg søkte i folkeregisteret om å få Blodøks som mellomnavn, og det gikk fint. Så nå ler jeg like høyt hvergang en telefonselger skal ha tak i Eirik Blodøks. Festlig å se det på regninger også. Jeg bor på bondelandet, og det lukter kumøkk når jeg åpner døra. Noe som for all del er deilig, og jeg skal bli i den bygda her til jeg vælver over blå og kald.

Bor for tiden helt alene, helt singel, for meg selv på leilighet - hvor jeg betaler 4000kr inkludert strøm for et helt ok ganske koselig sted å bo. På dagtid jobber jeg i praksis hos Kent Kran & Transport as hvor jeg jobber meg opp erfaring nok til å få tatt ferdig førerkorta CEDE (semi osv) så jeg kan komme meg i jobb og starte for meg selv!

Jeg kjører forresten Chevrolet Beretta 3.0 GT, som jeg ser på som dama mi!

Fritid:

På fritiden lager jeg musikk, mengder med musikk og tar oppdrag fra diverse kontakter som trenger ting gjort. Bl.a soundtrack til mindre spillprosjekter osv. Ellers så lager jeg musikk til eget bruk, både seriøst og useriøst. Har ikke tjent ei krone på det enda, med unntak av en pakke egenproduserte synthriff jeg solgte til en nå nedlagt side for 8000kr.

Andre syssler er webdesign, og jeg driver min egen lille avkrok på nettet som heter så mye som www.whinerz.com som har fått sitt eget lille søte samfunn nå. Ellers så er det bilkjøring, skruing, film og kvinnfolk tiden går i ellers. Også en hardbarka gamer, som bruker altfor mye tid på det.

Sånn - mer interessant greier jeg ikke si om meg om jeg vil engang.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Jeg er en deprimert gnom med interesse for musikk, film og foto. Fornavnet begynner på S og etternavnet begynner på M. Utover det foretrekker jeg å være anonym. Holder til i Møre og Romsdal, og går på allmennfaglig linje på VGS.

Lenke til kommentar

Reserverer plass til meg selv her jeg også, til senere, når jeg gidder å skrive mer.

Men i farta kan jeg slenge inn at jeg heter Lars, er 16 år gammel og er interessert i fotball og annen sport, spill og webdesign. Jeg går førsteåret på Medier og kommunikasjon ved Hvam videregående skole, og har lyst til å bli webdesigner eller spilljournalist, kanskje også fotograf. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...