Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
N Y D E L I G ! !

Virkelig bra!!

Blir alle innganger og brytere i bakhodet på den?

8110157[/snapback]

Planen var egentlig å få alle utganger i ryggen, men vet ikke om dette er mulig pga bærekonstruksjonen til hode og resten av kroppen. så tror nok jeg må ta alt i bakhodet.

Powerknapp blir gjemt under høyre knapp på buksa.

Lenke til kommentar
Hvor stiv er kroppen, og hvor tungt er hodet? Vil kroppen kunne stå oppreist med hodet oppå, eller må du støtte det opp på en eller annen måte?

8110607[/snapback]

Kroppen inneholder veldig tjukk ståltråd, så dette blir ikke noe problem med stivhet der. Hodet er veldig lett, og stewie kan stå helt selv, men kommer til å gjøre det p samme prinsippet som jeg gjorde med bender, er veldig lett for noen å komme borti den, og hvis stewie faller da, så kan det bli katastrofale skader på han, derfor gjør jeg det for å være helt sikker på at han står helt stødig.

Lenke til kommentar
Hvor skal du feste harddisken? Hvis den skulle velte hadde vært best å ha den så lavt i kroppen som mulig og helst i strikker. Bare en idé.

8114648[/snapback]

Alt av hardware skal monteres i hode. Det skal etter planen monteres på ei skuffe som kan draes inn og ut av hodet til stewie, slik man lett kan få tilgang til hardware. Jeg tenkte å prøve å få montert dvd-brenner i magen på stewie, men tror nok magen er for liten til det, så regner med at jeg kommer til å montere denne slik man putter platene inn i en av de rillene der håret er. Kanskje en usb thumbdrive eller noe lignende skal monteres på pistolen til stewie hvis jeg får til å bygge en sånn. høyttaler skal monteres på innsiden av munnen som igjen er tilkoblet "Stewie Voice Device".

Lenke til kommentar

Jeg har nylig begynt å se på Family Guy, har sett 17 episoder hittil. Jeg digger Stewie, han er yndlingsfiguren min i serien. :D (Men ingen slår Bender!)

Det er herlig interessant å følge arbeidsloggene dine, og produktene du lager er ikke bare en PC med et pent ytre, det er faktisk noget gjennomført (Benders "Bite my shiny metal ass", Leelas øye, etc.). Stå på, jeg håper du fortsetter med dette. :)

Lenke til kommentar
Jeg har nylig begynt å se på Family Guy, har sett 17 episoder hittil. Jeg digger Stewie, han er yndlingsfiguren min i serien. :D (Men ingen slår Bender!)

Det er herlig interessant å følge arbeidsloggene dine, og produktene du lager er ikke bare en PC med et pent ytre, det er faktisk noget gjennomført (Benders "Bite my shiny metal ass", Leelas øye, etc.). Stå på, jeg håper du fortsetter med dette. :)

8118214[/snapback]

Tusen takk :). Kommer til å fortsette noen år til vettu :)

Lenke til kommentar

Ingen vits i å bli med i konkurransen om feteste kabinett i år heller folkens..

neida.. er sikkert premier til andre og tredje-plass også.. :p

Huff.. Hvor henter du tiden fra? :dontgetit:

Gleder meg til å se den endelige figuren! :thumbup:

Håper du greier det med usb-sticken på pistolen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...