Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mocca mint faktisk... gjorde du med snusen da ? :p kan doneres til de lokale fj0r10zzene..

men fra spøk til revolver, ser meget bra ut dette her. gleder meg til å se dette mesterverket på tg ;)

8041440[/snapback]

Snusen ga jeg bort til en kompis :)

Du er velkommenl il å komme å studere den på TG :) kommer til å sitte på nesten samme plass som i fjor, like ved partyshop, hvis den plassen er ledig når seatinga åpner

Lenke til kommentar

Har tenkt litt på klærne til stewie.. skal jeg bruke ordentlige klær eller skal jeg forme ut og lage kroppen slik det ser ut som han har klær på seg ved å male på klærne med lakk og så forme ut knapper osv. Hva tror dere? blir jo litt mere cartoon finnish på han hvis jeg maler og tegner på han klærne, men hvis jeg bruker ordentlig klær som jeg også må lage ifra scratch så kan hender og føtter lett bøyes noe som igjen er et pluss.... Hva tror dere ?

Lenke til kommentar

Hm, går det an å lage klær i plast? Tenker på den litt tykke plasten du finner i noen søppelsekker. Skulle bli cartoon så det holder. :D

Blir litt dårlig fargeutvalg da, har bare sett sånt i svart, grønt, grått og nyanser av brunt...

Lenke til kommentar
Hm, går det an å lage klær i plast? Tenker på den litt tykke plasten du finner i noen søppelsekker. Skulle bli cartoon så det holder. :D

Blir litt dårlig fargeutvalg da, har bare sett sånt i svart, grønt, grått og nyanser av brunt...

8071589[/snapback]

hmm nja det er jo mulig, men da går jeg heller for å lage det i stålplast og lakkere på toppen etterpå.

Lenke til kommentar
Bare tenkte at da får du både i pose og sekk, klær du kan ta av og arrangere etter behov men som fortsatt er cartoon :)

8073892[/snapback]

Tror ikke det blir noe bra, vanskelig å sy klær i plast og finne riktig farge. blir enten vanlig tøy eller stålplast og så male på etterpå. men takker for din mening

Lenke til kommentar
Jeg ville godt for vanlige klær for og få ham så livaktig som mulig.

8082630[/snapback]

Enig. Men pass på at det blir så likt som mulig da. Samme klærene som Stewie pleier å bruke.

8083460[/snapback]

får se hva jeg får til. har ikke noe symaskin selv, så må få hjelp av noen iallefall.

Lenke til kommentar

Begynner og ta form nå ja! Gleder meg til å se den på TG!

Eneste jeg synes du kunne forandret litt på hittil er pupillene. De er litt langt fra hverandre enn det de egentlig er på Stewie.

Så bare du fikser på det og får på no klær og litt sånn på han, så blir det bra vettu!

Lenke til kommentar
Begynner og ta form nå ja! Gleder meg til å se den på TG!

Eneste jeg synes du kunne forandret litt på hittil er pupillene. De er litt langt fra hverandre enn det de egentlig er på Stewie.

Så bare du fikser på det og får på no klær og litt sånn på han, så blir det bra vettu!

8093606[/snapback]

pupillene ble flyttet allerede på mandag de :) . driver nå å pusser og fikser, regner med det blir update på torsdag kveld

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...