Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå var den oppe, her er den strøm saken jeg bruker:

http://www.carputer.no/Shop/product_info.p...fqjve92n702g2e5

7909433[/snapback]

takker for hjelpen! :)

det viste seg dog at det var komplett som hadde oppgitt feil data. den skal ikke ha 16V inn, men 12V. med 12V startet den fint. så da får jeg i stand mitt spesialkabinett til TG også. :)

beklager litt off topic.

skal bli morsomt å se dette kabinettet også. så jeg har noe å sammenligne med. gleder meg alleredet. :)

Endret av Jannis-15
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
synes du skulle hatt mere om hvordan du hadde på aliminiumsfolien jeg og hadd stewie i midten av sjermen og ikke nesten gjemt som noen ganger

eller flott med en slik film

7989772[/snapback]

Aluminiumsfolien er lett å ha på, du bare drar den ut av rullen, så kler den over rammen, tar handa på innsiden av rammen og former folien slik den blir rund og tilpasser seg hode. Skulle egentlig bli med på filmen det også, men hadde glemt å trykke på rec på kameraet desverre :(

Lenke til kommentar
synes du skulle hatt mere om hvordan du hadde på aliminiumsfolien jeg og hadd stewie i midten av sjermen og ikke nesten gjemt som noen ganger

7989772[/snapback]

Aluminiumsfolien er lett å ha på, du bare drar den ut av rullen, så kler den over rammen, tar handa på innsiden av rammen og former folien slik den blir rund og tilpasser seg hode. Skulle egentlig bli med på filmen det også, men hadde glemt å trykke på rec på kameraet desverre :(

7994420[/snapback]

Hvor er denne filmen? Har du laget en liten film? :dribble:

Lenke til kommentar

7989772[/snapback]

7994420[/snapback]

Hvor er denne filmen? Har du laget en liten film? :dribble:

7995130[/snapback]

Nederst her: pling

Lenke til kommentar
du skulle ikke ha lagd/kjøpt sånn babyholder a? så du kan bare sette han oppi der så henger han på magen din når du skal på lan, det hadde vert genialt.

8035299[/snapback]

HAHAH det hadde vært kult ja :D

skal sjekke hva jeg finner eller lager selv :)

Kommer foresten update i kveld en gang

Endret av Bizardo
Lenke til kommentar
Hadde vært veldig tøft om du brukte det ansiktsutrykket her da:

*bilde*

8040634[/snapback]

Ditto, tenkte på det samme. Et lurt, gjerne skadefro smil. Surt smil passer ikke IMHO.

8041052[/snapback]

jepp. Det passer best. Er jo veldig typisk Stewie å være så tankefull og slu hele tia :)

Lenke til kommentar
Hadde vært veldig tøft om du brukte det ansiktsutrykket her da:

*bilde*

8040634[/snapback]

Ditto, tenkte på det samme. Et lurt, gjerne skadefro smil. Surt smil passer ikke IMHO.

8041052[/snapback]

jepp. Det passer best. Er jo veldig typisk Stewie å være så tankefull og slu hele tia :)

8041117[/snapback]

jepps, må vel si meg enig selv der ja :)

Har nå lekt meg litt med photoshop..

hva med dette da?

photoshop01.jpg

Endret av Bizardo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...