Jannis-15 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Nå var den oppe, her er den strøm saken jeg bruker:http://www.carputer.no/Shop/product_info.p...fqjve92n702g2e5 7909433[/snapback] takker for hjelpen! det viste seg dog at det var komplett som hadde oppgitt feil data. den skal ikke ha 16V inn, men 12V. med 12V startet den fint. så da får jeg i stand mitt spesialkabinett til TG også. beklager litt off topic. skal bli morsomt å se dette kabinettet også. så jeg har noe å sammenligne med. gleder meg alleredet. Endret 18. februar 2007 av Jannis-15 Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Dette blir nok utrolig bra! Ideen er i alle fall god, og når man ser tilbake på de tidligere prosjektene dine, tyder det på at resultatet kan bli bra også. Gleder meg til å se det ferdig! Kommer det update snart? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 synes du skulle hatt mere om hvordan du hadde på aliminiumsfolien jeg og hadd stewie i midten av sjermen og ikke nesten gjemt som noen ganger eller flott med en slik film Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 synes du skulle hatt mere om hvordan du hadde på aliminiumsfolien jeg og hadd stewie i midten av sjermen og ikke nesten gjemt som noen gangereller flott med en slik film 7989772[/snapback] Aluminiumsfolien er lett å ha på, du bare drar den ut av rullen, så kler den over rammen, tar handa på innsiden av rammen og former folien slik den blir rund og tilpasser seg hode. Skulle egentlig bli med på filmen det også, men hadde glemt å trykke på rec på kameraet desverre Lenke til kommentar
NightMeister Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 synes du skulle hatt mere om hvordan du hadde på aliminiumsfolien jeg og hadd stewie i midten av sjermen og ikke nesten gjemt som noen gangereller flott med en slik film 7989772[/snapback] Aluminiumsfolien er lett å ha på, du bare drar den ut av rullen, så kler den over rammen, tar handa på innsiden av rammen og former folien slik den blir rund og tilpasser seg hode. Skulle egentlig bli med på filmen det også, men hadde glemt å trykke på rec på kameraet desverre 7994420[/snapback] Hvor er denne filmen? Har du laget en liten film? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 synes du skulle hatt mere om hvordan du hadde på aliminiumsfolien jeg og hadd stewie i midten av sjermen og ikke nesten gjemt som noen gangereller flott med en slik film 7989772[/snapback] Aluminiumsfolien er lett å ha på, du bare drar den ut av rullen, så kler den over rammen, tar handa på innsiden av rammen og former folien slik den blir rund og tilpasser seg hode. Skulle egentlig bli med på filmen det også, men hadde glemt å trykke på rec på kameraet desverre 7994420[/snapback] Hvor er denne filmen? Har du laget en liten film? 7995130[/snapback] Nederst her: pling Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Fint med video update Har du begynnt med skuffen til hovedkortet? mvh Anki Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Fint med video update Har du begynnt med skuffen til hovedkortet? mvh Anki 8013827[/snapback] Ikke begynnt med den enno nei, må få pusset ferdig hodet først før jeg begynner med det som skal innvendig Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 du skulle ikke ha lagd/kjøpt sånn babyholder a? så du kan bare sette han oppi der så henger han på magen din når du skal på lan, det hadde vert genialt. Lenke til kommentar
teebeez Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 haha det hadde vært kuleste bærestroppa evah Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) du skulle ikke ha lagd/kjøpt sånn babyholder a? så du kan bare sette han oppi der så henger han på magen din når du skal på lan, det hadde vert genialt. 8035299[/snapback] HAHAH det hadde vært kult ja skal sjekke hva jeg finner eller lager selv Kommer foresten update i kveld en gang Endret 27. februar 2007 av Bizardo Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Update i kveld Blir det video eller bilder? mvh Anki Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Update i kveld Blir det video eller bilder? mvh Anki 8038905[/snapback] vet ikke om jeg rekker video i kveld, men bilder blir det iallefall, regner med å få til video førsten på neste uke, siden jeg jobber ifra morgen og ut uka Ny update (27.feb) har kommet Stewie casemod Update 27.feb Endret 27. februar 2007 av Bizardo Lenke til kommentar
DragonEyes Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Den begynner å bli noe nå Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Begynner å ta sikkelig form nå ja Skal han kunne stå av seg selv? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hadde vært veldig tøft om du brukte det ansiktsutrykket her da: Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Begynner å ta sikkelig form nå ja Skal han kunne stå av seg selv? 8040561[/snapback] ja den skal kunne stå selv skal lage sko med tunge stålsåler slik den holder seg stødig Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hadde vært veldig tøft om du brukte det ansiktsutrykket her da: 8040634[/snapback] Ditto, tenkte på det samme. Et lurt, gjerne skadefro smil. Surt smil passer ikke IMHO. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hadde vært veldig tøft om du brukte det ansiktsutrykket her da:*bilde* 8040634[/snapback] Ditto, tenkte på det samme. Et lurt, gjerne skadefro smil. Surt smil passer ikke IMHO. 8041052[/snapback] jepp. Det passer best. Er jo veldig typisk Stewie å være så tankefull og slu hele tia Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Hadde vært veldig tøft om du brukte det ansiktsutrykket her da:*bilde* 8040634[/snapback] Ditto, tenkte på det samme. Et lurt, gjerne skadefro smil. Surt smil passer ikke IMHO. 8041052[/snapback] jepp. Det passer best. Er jo veldig typisk Stewie å være så tankefull og slu hele tia 8041117[/snapback] jepps, må vel si meg enig selv der ja Har nå lekt meg litt med photoshop.. hva med dette da? Endret 27. februar 2007 av Bizardo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå