Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skal du ha forlenger så du får headphone og mic i front? syns det hadde vært fett... da tenkte jeg på fingertuppene ;)

Blir kjempebra som alltid dette, Bizardo... Lykke til!

Harald

7881003[/snapback]

Kanskje, tenkte kanskje jeg kunne lage en liten walkman eller Ipod i handa hans, og så liksom koble til øretelefonene mine der :D

Men trenger et tomt ipod deksel eller en defekt ipod til det. så får se hva jeg klarer å skaffe

Endret av Bizardo
Lenke til kommentar

heisann! sykt nice ide å lage en stewie pc!

så du skulle støpe den i glassfiber, har du gjort det før?

i alle fall så er det litt tricky og mye drittarbeid å pusse.

e tips kanjo være å stikke innom et lokalt båt byggeri, jeg vet at på jobben til fattern har de lagd kunst for mange kunstere i glassfiber, kan være glupt og stikke innom en plass i alle fall. så du får best mulig resultat ;)

Lykke til! jeg skjekker worklogen din hver dag ;)

Lenke til kommentar

kul casemod. spent på åssn den blir seende ut.

en litt uorginal ide. putt inn trådløs antenne i pistolen. husker ikke om det har vært nevnt før.

virker som proporsjonene på din mal på hodet til stewie er feil. burde kanskje ta mål av en amerikansk fotball og så nedskalere den til riktig størrelse. din modell nu blir vel mer eller mindre rund.

Lenke til kommentar
Spennende :D

Liker mod'ene dine.

Brukte selv et nano-itx hk. Litt skuffa over at det ikke fulgte med lyd og tv tilkobling.

Og at usb'en bare er 1 og ikke 2.0 :(

Masse lykke til :D gleder meg til å se mer om den og sånt.

7884606[/snapback]

Har dette kortet selv til et prosjekt jeg holder på med å få klart til TG. men sliter med at hovedkortet ikke vil starte opp med nano-ITX strømforsyningen som de selger på komplett (bruker et 16V DC IBM adapter som strømforsyning).. har noen erfaring med hvordan man får liv i maskinen med denne strømforsyningen? eventuelt hvor jeg kan få tak i en som faktisk fungerer i all hast?

ontopic: ser bra ut dette prosjektet. gleder meg til å se det. :)

Endret av Jannis-15
Lenke til kommentar

en litt uorginal ide. putt inn trådløs antenne i pistolen.  husker ikke om det har vært nevnt før.

virker som proporsjonene på din mal på hodet til stewie er feil. burde kanskje ta mål av en amerikansk fotball og så nedskalere den til riktig størrelse. din modell nu blir vel mer eller mindre rund.

7897046[/snapback]

enig hodet til stewie så veldig rundt ut, bredden er fin men i dybden er det kansje litt for dypt ?

Lenke til kommentar

en litt uorginal ide. putt inn trådløs antenne i pistolen.  husker ikke om det har vært nevnt før.

7897046[/snapback]

har tatt screenshot rett ifra tvserien og så forstørret dette, så målene er riktige

Lenke til kommentar

7897046[/snapback]

enig hodet til stewie så veldig rundt ut, bredden er fin men i dybden er det kansje litt for dypt ?

7897267[/snapback]

stewiemal.jpg

vel i følge dette screnshotet jeg fant i episode 7 i sesong 1 så er hodet så dypt ifra siden.

NY UPDATE kommer foresten i morgen(9.feb) før kl 16

Endret av Bizardo
Lenke til kommentar

Har dette kortet selv til et prosjekt jeg holder på med å få klart til TG. men sliter med at hovedkortet ikke vil starte opp med nano-ITX strømforsyningen som de selger på komplett (bruker et 16V DC IBM adapter som strømforsyning).. har noen erfaring med hvordan man får liv i maskinen med denne strømforsyningen? eventuelt hvor jeg kan få tak i en som faktisk fungerer i all hast?

Hmm jeg prøvde å gå inn på siden til carputer.no som jeg fikk sponsing av til mitt prosjekt, men den siden funket ikke :( der jeg kjøpte de fleste delene til min mod og den powersuplyen de hadde der funker veldig bra for meg.

skal vi se, de jeg fant som er liksom samme typen som hos meg:

https://prisguiden.no/product.php?product_id=53135

https://prisguiden.no/product.php?product_id=53134

Håper du finner det du leiter etter. Kan hende carputer bare var nede nå.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
blir kanskje litt tungvindt å støpe igjen hodet etterpå, men om du støper allt først  og heller deler hodet på midten og har på en list med borrelås e.l. så det er lett å åpne/lukke hodet

7930037[/snapback]

blir en 4kantet åpning i bakhodet, der denne skuffen med all hardware kan taes inn og ut :) iallefall det som er planen så langt, hvis jeg finner andre løsninger, eller dere har noe bedre forslag, så tar jeg gjerne imot det.

jeg kommer til å legge til skuffemekanismen på filmen jeg lager slik dere kan se. regner med 1.del av filmen blir ferdig innen torsdag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...