Homer_ Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Stilig Bizardo! Genialt prosjekt:) Gleder meg til å se resultatet! Liker det du har gjort før. Lykke til med prosjektet! Kommer til å følge med på arbeidsloggen din:) Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 hehe dette kan bli ganske kult skal faktisk følge med på denne gleder meg og lykke til Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Sponsa og greier.. Dette blir like bra- eller bedre enn dine forrige prosjekter.. Stå på Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 OT: Hah! Endelig fikk vi se kjøleren på det hovedkortet!! Lenke til kommentar
-Jp- Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Kanskje en litt syk ide, men hva med å plassere web kamera inne i pistolen og ha Stewie sikte med den, ser sikkert bra ut visst man får det til. Men det blir sikkert mye slit å få det til. Vet ikke om det er pass til kamera inne i tuppen på pistolen. Man kan jo bruke noe linser da. Vil stewie komme ut av balanse visst du har han i siktene posisjon? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Detta blir stilig vett Må følge med her ja ^^ Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Rått hovedkort, viste ikke at det var mulig å få tak i så små HK, Hva er spesifikasjonene til hovedkortet/cpu? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Er det verdens minste PSU jeg ser på bildet der? Den 120W greia? Den er sweet! Forresten, du tror ikke et lydkort type USB vil ta ekstremt mye plass i forhold til resten av oppsettet da? Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Rått hovedkort, viste ikke at det var mulig å få tak i så små HK, Hva er spesifikasjonene til hovedkortet/cpu? 7862107[/snapback] 1.0 ghz cpu, onboard: Lan, vga,audio, usb, Sata og plass til en stk SO-DIMM DDR brikke Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Er det verdens minste PSU jeg ser på bildet der? Den 120W greia? Den er sweet! Forresten, du tror ikke et lydkort type USB vil ta ekstremt mye plass i forhold til resten av oppsettet da? 7862425[/snapback] Det er verdens minste psu ja Pico psu 120 watt nja joda et usb lydkort tar plass, men alt av hardware skal jo inn i hodet så da er det lett å få plass inn i kroppen, men mulig jeg lager kablene selv og kobler det rett i hovedkortet Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Den PC'n var SYKT liten! Aldri sett så liten pc før! Tror dette prosjektet blir bra Du har jo laget mange bra kabinettet før! Ses på TG Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Har du havnet på forsiden og nå^^ Lenke til kommentar
NightMeister Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Nice Bizardo... Sett di tidligere prosjektene dine før... Men dette kommer til å ta helt av... Gleder meg til å se den ferdige Stewie på TG i år Men et spørsmål til deg hvor mye skal du selge Tux får?? billig føler spent med hver dag her ja keep upp the good work Bizardo Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Tviler på at du får den billig, ettersom har har laget tre kabinetter (eller er det noen ukjente) og holder på med det fjerde. Hard hoderegning forteller meg at det blir.... fire kabinetter! Alle fire er av ypperste kvalitet, og han har brukt mange timer på hvert av dem. Tux er nok ikke et unntak. Jeg tviler, men vent på svar fra Bizardo Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Prosjektet ser lovendes ut, men det begynner og bli lenge siden en update.. Hva skjer? Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Nice Bizardo... Sett di tidligere prosjektene dine før... Men dette kommer til å ta helt av... Gleder meg til å se den ferdige Stewie på TG i år Men et spørsmål til deg hvor mye skal du selge Tux får?? billig føler spent med hver dag her ja keep upp the good work Bizardo 7866511[/snapback] Første bud starter på 2500 kr da legger jeg også på et nytt strøk med maling på den Endret 4. februar 2007 av Bizardo Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Prosjektet ser lovendes ut, men det begynner og bli lenge siden en update.. Hva skjer? 7868218[/snapback] Vel jeg har jobbet ifra 06-18 hele helga (ikke med casemod med på min virkelige jobb Hydro Aluminium) og når jeg har kommet hjem har jeg vært helt utslitt og har stort sett lagt meg å sove med en gang, men lover en update på torsdag neste uke, eller kanskje tidligere siden jeg skal jobbe med stewie ifra tirsdag og helt til og med søndag neste uke. Lover masse bilder og tekst, og kanskje jeg rekker å lage en liten film ifra det jeg har laget så langt, hvis det er nok matriale å legge ut. Har heller lyst å få store video updates enn mange små videoer og heller ha masse bilder. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 tenkte litt på det der med lydkortet, hva med å kjøpe ett som var litt lite og plassere volumkontroll og jackene i fingrene? Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 tenkte litt på det der med lydkortet, hva med å kjøpe ett som var litt lite og plassere volumkontroll og jackene i fingrene? 7872041[/snapback] Ingen dum ide, men vil ikke at noen av tilkobling skal være i front Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 tenkte litt på det der med lydkortet, hva med å kjøpe ett som var litt lite og plassere volumkontroll og jackene i fingrene? 7872041[/snapback] Ingen dum ide, men vil ikke at noen av tilkobling skal være i front 7874899[/snapback] hmm... skjønner, da kan du kanskje plasere det i ryggen hans eller bak armen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå