Bizardo Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 ...Skal først lage en liten treramme og så kle denne med glassfiberduk og deretter dekke dette med glassfibersparkel og stålplast og så pusse ned og lakkere. ... 7828271[/snapback] Hva slags glassfiberduk/sparkel bruker du og hvor får man tak i sånt? Har et lite prosjekt hvor jeg kunne trenge noe sånt... 7838697[/snapback] det du trenger får du tak i hos din lokale malerbutikk, bruker vanlig glassfiberduk som armering og 1kg bokser med glassfibersparkel. og dekker så det hele med vanlig stålplast, siden det er finere og enklere å pusse slik jeg får en fin overflate Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Takker, skal sjekke neste gang jeg er innom en malerbutikk Ellers fant jeg en del interessant her: http://www.westsystem.no/downloads/west_prisliste.pdf (litt gammel liste men prisene kan da ikke ha endret seg såå mye) Glassfiber og epoksy kan potensielt gi kraftige selvbærende konstruksjoner. Til mitt eget bruk lurte jeg på å lage en modell i isopor som jeg kler i glassfiber/epoksy. Når alt har herdet fjerner jeg isoporen.(kanskje kle den i gladpack så den løsner lettere) Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Dette har du nok hørt før, men f*** så flink du er! Keep it up, plutselig får du en egen kabinett-kolleksjon du kan markedsføre Lenke til kommentar
aGal Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Detter virkes spennende, her må jeg følge med ! Lykke til med prosjektet ! Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Takker, skal sjekke neste gang jeg er innom en malerbutikk Ellers fant jeg en del interessant her: http://www.westsystem.no/downloads/west_prisliste.pdf (litt gammel liste men prisene kan da ikke ha endret seg såå mye) Glassfiber og epoksy kan potensielt gi kraftige selvbærende konstruksjoner. Til mitt eget bruk lurte jeg på å lage en modell i isopor som jeg kler i glassfiber/epoksy. Når alt har herdet fjerner jeg isoporen.(kanskje kle den i gladpack så den løsner lettere) 7839415[/snapback] du må kle isoporen med noe plast først ja, fordi epoxy inneholder løsemidler som gjør at isoporen raser isammen og blir til isoporkuler, hvor lang tid det tar før dette skjer vet jeg ikke, men har alltid gjort det sånn for å spille å begynne på nytt hvis det skulle skje et triks jeg har gjort er å først kle den med plast, så smøre det inn med vanlig hårvoks, så glir glassfibern lett av uten at den fester seg til plast eller noe Endret 31. januar 2007 av Bizardo Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Blir det ferdig før TG? Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Har sett bender, råkult kabinett, ønkser deg lykke til på dette prosjektet også bizardo, kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til å se resultatet Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Blir det ferdig før TG? 7839733[/snapback] Ja det må bli ferdig til TG, ser jeg at jeg får dårligere tid enn jeg har så tar jeg meg ferie ifra jobb, så stewie kommer på TG Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Flott å se nok et spennende prosjekt i full sving fra deg, Bizardo! Jeg venter i spenning, og forventer å se deg på TG 07 Leno Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg har mange gode ting å si om dine kabinetter, men alle er sagt hundre ganger før. Flisespikking: Skjul drevet bedre på Stewie enn på Tux-en Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 gleder meg til å se prosessen og sluttproduktet her... Du er dyktig Er målet TG07? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Detta blir nok kjempe bra Gleder meg til go følge med på dette! Stå på mvh Anki Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 sikkert vært fett og hatt tux, men tar nok for mye plass. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Har du flere sponsorer enn hw.no? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Har du flere sponsorer enn hw.no? 7842697[/snapback] Er ihvertfall listet opp noen sponsorer på hjemmesia http://www.vang1.net/ Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Har du flere sponsorer enn hw.no? 7842697[/snapback] Er ihvertfall listet opp noen sponsorer på hjemmesia http://www.vang1.net/ 7842930[/snapback] de som er listet opp på vang1.net er sponsorene jeg hadde på leela. skal få oppdatert den websiden snart, muligens i morgen. Hardware.no er eneste sponsoren på Stewie så langt, selv om malerforetninga her gjorde at jeg fikk avslag på 60 kr så syns jeg ikke de skal nevnes, så bare hardware.no er sponsor så langt på stewie. Uten hardware.no hadde ikke dette vært gjennomførlig. så en STOR takk til de Lenke til kommentar
ketle Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Det jeg lurer på er hvor du fikk tak i den Stewie nøkkelringen? Lykke til med prosjektet!! Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Det jeg lurer på er hvor du fikk tak i den Stewie nøkkelringen? Lykke til med prosjektet!! 7847630[/snapback] play.com selger den, mange andre plasser også, bare søk etter "stewie in your pocket" Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Dette skal jeg følge med på, elsker slike casemod Lykke til Bizardo Endret 1. februar 2007 av Kontorstol Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 tror dette kommer til å bli konge. Lykke til, gleder meg til du blir ferdig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå