Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lykke til Honey. Ser flott ut det her. Gleder meg til se dette ferdig.

Lurer bare litt på hvor CD'er skal puttes inn...

7832055[/snapback]

Tror cd'n skal puttet opp i ei lomme i fronten på buksa hans, men ikke helt bestemt enno.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Da har jeg sittet og fundert litt, vet ikke om dette er praktiske løsninger eller ikke, for i brainstorming så skal jo alle forlslag komme fram uansett hvor sinnsvake (eller dårlige) de er :p

stewiecasebrainstorming.jpg

1. Hårene på stewie kan være en del av kjølingen til datan?

kjolingtype.jpg

2. Knappene (buttons) på stewie kan være til volum, viftekontroll eller lignende

3. Ørene er mikrofon?

4. Øyet har et webcam (kansje en litt utbrukt ide)

5. Er det ikke mulighet for å få en harddisk inni skoa til stewie ?

6. Hvis det ikke er mulighet for å ha en slot in player i bakenden på stewie så lurer jeg på en det er mulighet for å få den i kneet hans eller en annen plass som er enklere å nå enn bakenden hans, pluss bare det å måtte stappe noe inn i bakenden på stewie blir bare "feil" :D

7. Hvis du skal bruke Raygunnern så kan du lage tuppen slik at den er en minnepinne som kan taes av og på.

8. Du kan vel ikke ha alt av hardware i hodet? Og kansje du også får plass til vannkjøling istedet for luftkjøling?

9.Munnen til stewie kan selvsagt ha en høyttaler som sier alle de tingene som han bruker å si.

Det var noe av det jeg tenkte på og alt er basert på absolutt ingen kunnskap innen data :whistle:

Endret av Slettet+5432143541
Lenke til kommentar
Da har jeg sittet og fundert litt, vet ikke om dette er praktiske løsninger eller ikke, for i brainstorming så skal jo alle forlslag komme fram uansett hvor sinnsvake (eller dårlige)  de er :p

stewiecasebrainstorming.jpg

1. Hårene på stewie kan være en del av kjølingen til datan?

kjolingtype.jpg

2. Knappene (buttons) på stewie kan være til volum, viftekontroll eller lignende

3. Ørene er mikrofon?

4. Øyet har et webcam  (knasje en litt utbrukt ide)

5. Er det ikke mulighet for å få en harddisk inni skoa til stewie ?

6. Hvis det ikke er mulighet for å ha en slot in player i bakenden på stewie så lurer jeg på en det er mulighet for å få den i kneet hans eller en annen plass som er enklere å nå enn bakenden hans, pluss bare det å måtte stappe noe inn i bakenden på stewie blir bare "feil" :D

7. Hvis du skal bruke Raygunnern så kan du lage tuppen slik at den er en minnepinne som kan taes av og på.

8. Du kan vel ikke ha alt av hardware i hodet? Og kansje du også får plass til vannkjøling istedet for luftkjøling?

9.Munnen til stewie kan selvsagt ha en høyttaler som sier alle de tingene som han bruker å si.

Det var noe av det jeg tenkte på og alt er basert på absolutt ingen kunnskap innen data  :whistle:

7834025[/snapback]

1. ja luft skal gå ut der håret er, skal frese ut hull og dekke hullene med svart nylonstrømpe og fest eventuelt vifte på undersiden.

2. volum eller viftekontroll er ikke dumt, men får se om jeg kommer til å bruke dette som power og restartknapp eller ikke.

3. ørene til microfon prøvde jeg på leela. og det ble bare rett og slett for dårlig, iallefall til bruk på lan der det er mye støy, men fungere jo fint til hjemmebruk ja. så den ide'n kommer jeg nok kanskje til å bruke

4. hadde ikke tenkt å bruke øynene til noe denne gangen. selv om webcam ikke er dumt, så vet jeg ikke om jeg får plass til det enno får jeg har stappa inn alt av hardware.

5. harddisk inn i skoa blir for trangt tror jeg. skoene blir jo ikke noe spesielt store så jeg satser på å få ut powerledning og diverse andre ledninger bak i hælen på skoen tror jeg.

6.vet ikke om det blir plass til noe i foten hans heller. men mulig, men satser på å få den innsydd i buksa slik man putter cd rett i lomma

7.en minnepinne er kjekt å ha, så det er ingen dum ide å bruke :) takker for den.

8. blir ikke noe vannkjøling, vannkjøling tar en del plass, desuten kommer allerede hovedkortet med kjøling ferdigmontert som bråker veldig lite.

9. en høyttaler i munnen må det bli :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...