QBab Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Lool, der er jo plassen min :!: Ser ut som eg er ute å røyker, siden jeg ikke er på plassen min. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Noe nytt? Savner bilder, i de tidligere prosjektene så hadde du oftere updates og mange flere bilder, hehe. Føler ihvertfall det. Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Noe nytt? Savner bilder, i de tidligere prosjektene så hadde du oftere updates og mange flere bilder, hehe. Føler ihvertfall det. 8470730[/snapback] jau, har vært slapp med updates, skal fikse bilder av stewie snart . Beklager at ting tar tid Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Som vanlig er det meget godt gjennomførte case-mods fra deg Men jeg må innrømme at jeg har enda ikke sett noe som har slått Bender. Bender var bare genial Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Lool, der er jo plassen min :!: Ser ut som eg er ute å røyker, siden jeg ikke er på plassen min. Det er jo et hode der da Det er bare veldig mørkt. Må si det ble ganske stilig, ja! Lenke til kommentar
greiven Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Blir sikkert veldig morsomt å følge med på, siden dette prosjektet ble veldig vellykket! Kommer til å følge med fremover! Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ble utrloig bra med Stewie Griffin, trodde det ikke kom til å bli så bra, men det ble mye bedre etter hvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå