Mr.Anki Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Bra update det der Hodet var jammen stort.. Stå på! Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Har bare en ting og si : Bizardo DU er GENIAL Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 ser du bruker stålplast i prosjektet ditt, bare lurte på, er det vannskelig og bruke, vurdere det selv men det krever et varmt og godt ventilert rom (vilket jeg ikke har) ble de gassene som den avgir noe problem? Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 ser du bruker stålplast i prosjektet ditt, bare lurte på, er det vannskelig og bruke, vurdere det selv men det krever et varmt og godt ventilert rom (vilket jeg ikke har) ble de gassene som den avgir noe problem? 8188879[/snapback] Veldig enkelt å bruke, vare ta ut en dasj av boksen, bland inn 3% herder (kan bruke mere herder, men da må du jobbe veldig kjapt for da blir alt herda innen 1 min. ca 3% gir deg 10 min med jobbing før alt er hardt. når man jobber med dette er det som å smøre på potetstappe på en måte, så er ikke så lett å forme ting, men smører man på og etterpå skjerer ut med dremmel eller pusser ned så blir et fint. Et av mine triks er å vente til det nesten størkner, så bruk en tapetkniv og skjere bort alt du ikke har bruk for så slipper du masse pussing, pussinga lager veldig fint støv, så hvis du gjør det på stua sånn som jeg gjorde, må du baser deg på å vaske ned hele stua for dt blir støv over alt. Lager veldig sånn "malings/lakk lukt" så forderl å sette opp vindu og dører når du holder på. trenger ikke å være så varmt, når herdern begynner å virke inn på stålplasten blir den selv så varm at man kan brenne seg på den. Bare følg bruksanvisingen på boksen så går det greit Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Veldig enkelt å bruke, vare ta ut en dasj av boksen, bland inn 3% herder (kan bruke mere herder, men da må du jobbe veldig kjapt for da blir alt herda innen 1 min. ca 3% gir deg 10 min med jobbing før alt er hardt. når man jobber med dette er det som å smøre på potetstappe på en måte, så er ikke så lett å forme ting, men smører man på og etterpå skjerer ut med dremmel eller pusser ned så blir et fint. Et av mine triks er å vente til det nesten størkner, så bruk en tapetkniv og skjere bort alt du ikke har bruk for så slipper du masse pussing, pussinga lager veldig fint støv, så hvis du gjør det på stua sånn som jeg gjorde, må du baser deg på å vaske ned hele stua for dt blir støv over alt. Lager veldig sånn "malings/lakk lukt" så forderl å sette opp vindu og dører når du holder på. trenger ikke å være så varmt, når herdern begynner å virke inn på stålplasten blir den selv så varm at man kan brenne seg på den. Bare følg bruksanvisingen på boksen så går det greit 8191305[/snapback] tusen takk for svar... lykke til med stewie så sees vi på tg Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Ny artikkel på forsiden, jo! Nice! Noe nytt på update-fronten? Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Ny artikkel på forsiden, jo! Nice! Noe nytt på update-fronten? 8242309[/snapback] Update kommer på onsdag Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Da blir det noe å se fram til Lenke til kommentar
Xeax Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Konge! så Nettavisens intervju. DEN BLE KONGE!! Hva blir det nestegang da? Peter? Brian? Eller kanskje prøve deg på en helt ny serie? Anbefaler South Park, hysterisk morsom serie. følger du med på den? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Lag en Kenny eller Cartman! Eller kanskje en Homer? Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Konge! så Nettavisens intervju. DEN BLE KONGE!! Hva blir det nestegang da? Peter? Brian? Eller kanskje prøve deg på en helt ny serie? Anbefaler South Park, hysterisk morsom serie. følger du med på den? 8320254[/snapback] Har du link til det intervjuet? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hei, er det lenge til det kommer en slutt update? Lenke til kommentar
denniz Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg bare lurer på en ting, du bruker stålplast. Hvordan er det å jobbe med? Hvor hardt blir det og hvor mye tåler det? Ellers blei modden din skikkelig nice Lenke til kommentar
SCV Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 huhei, ca 6 uker siden jeg så på denne modden sist. Meget meget bra må jeg si Gratulere med 4 plasse foresten. all cred til deg og dine prosjekter Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Jeg så denne på TG. Stilige greier Lenke til kommentar
OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 jeg synes den er stygg som F.... wtf liksom? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 jeg synes den er stygg som F.... wtf liksom? 8436779[/snapback] Nice going med konstruktiv kritikk! Stå på! Jeg var en av de 6000 (-) som fikk oppleve vidunderet live! Var et flott syn der den stod, ved partystand! Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Bra prosjekt og fint resultat men, hodet var litt stygt. Benderen din var konge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå