Plank Plank Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Vi er 2 spreke karer fra vest som dedikerer livene våre til musikk som først og fremst skal være FIN å høre på. Litt sigurd Ros stil kanskje... bare mindre dissonanser og mer flyt og softe lyder. Flytende meditasjonsmusikk. Sjekk oss ut og gi tilbakemelding! Juleprosjektet vårt "Nissemann" er spesielt god. Soloprosjekt fra min side "Vondt i haudet" er min personlige favoritt La oss vite hva vi kan gjøre bedre! Og vær snill å hør HELT gjennom sangene før dere skriver noe.... EDIT: Moderator så seg nødt til å forandre emnetittelen bittelitt pga brudd på tre-ords-regelen Endret 30. januar 2007 av cun Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hei dere! Har dere lest retningslinjene for denne kategorien? Hvis dere endrer emnetittelen, slipper jeg å gjøre det. I tillegg er det best å gi hver enkelt låt sin egen tråd. Mvh cun Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hørte nå på Vondt I Haudet... Visst du var fornøyd med den, blir dere ikke snart store vil jeg tro. Det var utrolig jalla å høre på, likte det ikke noe spesielt. Mulig det har med interesse å gjøre, men høres bare ut som en unge som sitter med et keyboard... Men stå på videre! Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Takk for respons! Ja det er sikkert noe med interessen din. Ved første gjennomlytting kan kanskje "Vondt i haudet" virke vanlig og intetsigende. Men prøv igjen. Mange skjulte finesser i den sangen! Lær deg melodiene utenat så er plutselig sangen sjef! PS: Hør Nissemann! Den er bedre! Teksten ligger på urørt. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 normenn som synger jalla musikk!! hva kan jeg si ikke min stil, men dere er bedre en meg til å mixe! Btw: dere høres ikke så spreke ut! Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Takk for kompliment! Hørtes vi ikke spreke ut? hvordan da? Og hva mener du med jalla-musikk? Ja til konstruktiv kritikk! Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Takk for kompliment! Hørtes vi ikke spreke ut? hvordan da?Og hva mener du med jalla-musikk? Ja til konstruktiv kritikk! 7907087[/snapback] neida jeg bare tullet jeg...altså det med at dere ikke hørters spreke ut...last ned noe pakkis musikk, så kjønner dere hva jeg mener med utrykket jalla musikk. Det med konstruktiv kritikk...det blir litt vanskelig å gi tilbakemelding når dette ikke er helt min stil. Så egentlig burde jeg ha holdt kjeft fra starten av. Men jeg kan si at det er greit nok mixa! Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Takk! Noen andre tilbakemeldinger? det MÅ vel være mer å si om disse sangene?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Det hele hørtes litt uryddig ut, synes jeg hvertfall.. Ble en del store intervaller osv. Var veldig merkelig.. En del lyder som kommer helt random inn og ikke har noe der å gjøre, etter min smak. Men bare å øve litt det så kommer det Fortsett å lage musikk, så blir det nok bedre! Endret 10. februar 2007 av Slettet-U4NJ3Omm Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Hehe! takk takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå