Gå til innhold

Musikk: Mediteringsmusikk: Nils og Simen... - Nissemann ++

Anbefalte innlegg

Vi er 2 spreke karer fra vest som dedikerer livene våre til musikk som først og fremst skal være FIN å høre på. Litt sigurd Ros stil kanskje... bare mindre dissonanser og mer flyt og softe lyder. Flytende meditasjonsmusikk.

Sjekk oss ut og gi tilbakemelding!

Juleprosjektet vårt

"Nissemann" er spesielt god.

Soloprosjekt fra min side

"Vondt i haudet" er min personlige favoritt

La oss vite hva vi kan gjøre bedre! Og vær snill å hør HELT gjennom sangene før dere skriver noe....

EDIT: Moderator så seg nødt til å forandre emnetittelen bittelitt pga brudd på tre-ords-regelen ;)

Endret av cun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hørte nå på Vondt I Haudet...

Visst du var fornøyd med den, blir dere ikke snart store vil jeg tro. Det var utrolig jalla å høre på, likte det ikke noe spesielt. Mulig det har med interesse å gjøre, men høres bare ut som en unge som sitter med et keyboard...

Men stå på videre!

Lenke til kommentar

Takk for respons! Ja det er sikkert noe med interessen din. Ved første gjennomlytting kan kanskje "Vondt i haudet" virke vanlig og intetsigende. Men prøv igjen. Mange skjulte finesser i den sangen! Lær deg melodiene utenat så er plutselig sangen sjef!

PS: Hør Nissemann! Den er bedre! Teksten ligger på urørt.

Lenke til kommentar
Takk for kompliment! Hørtes vi ikke spreke ut? hvordan da?

Og hva mener du med jalla-musikk?

Ja til konstruktiv kritikk!

7907087[/snapback]

neida jeg bare tullet jeg...altså det med at dere ikke hørters spreke ut...last ned noe pakkis musikk, så kjønner dere hva jeg mener med utrykket jalla musikk.

Det med konstruktiv kritikk...det blir litt vanskelig å gi tilbakemelding når dette ikke er helt min stil. Så egentlig burde jeg ha holdt kjeft fra starten av. Men jeg kan si at det er greit nok mixa!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Det hele hørtes litt uryddig ut, synes jeg hvertfall.. Ble en del store intervaller osv. Var veldig merkelig.. En del lyder som kommer helt random inn og ikke har noe der å gjøre, etter min smak.

Men bare å øve litt det så kommer det :) Fortsett å lage musikk, så blir det nok bedre! ;)

Endret av Slettet-U4NJ3Omm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...