Gå til innhold

Matte til Logitech G3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Okej, Qpad er med i vurderingen. Har kikket litt på corepad eyepad s, noen

som har vært borti denne? (har lest hw-testen men tenkte på andres erfaringer).

7835169[/snapback]

Beste musmatta i min erfaring er fUnc Surface. Kjøper du ei matte med lignende kvalitet blir du fornøyd ;) (ikke stål eller glassmus!)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Holder i massevis med en 20kr svart plastikkmatte fra clasern... bruker den sammen med min G5. Har ikke merket antydning til skitch eller lignende. Den leser godt overflata og glir kjempelett med standard teflonføtter. matta kan skli litt, men ikke mye... kan eventuelt moddes med en 10kr billigmatte med stoff oppå og rågummi under, hvis du syns den ikke ligger stille nok da... jeg har alltid hånda oppå musematta så har ikke noe problem det :)

harald

Lenke til kommentar
Spurte ikke om hva DU syntes er best. Jeg spurte om hva du mener er best til G3, og om jeg vil støtte på komplikasjoner med min Corepad matte.

7929939[/snapback]

Du er ikke trådstarter...

7931798[/snapback]

Trådstarter spør om det samme din nisse. Dette er et typisk svar fra en slik som bare vil si hva slags matte han syntes er best, men som er et likegyldig svar ettersom vi(jeg óg trådstarter) lurer på hvilken som er best til G3 !

Dessuten spør jeg i denne tråden da jeg har søkt meg frem til en tråd som angikk det samme jeg selv lurte på, og lager altså ikke bare en ny uten å ha sjekket forumet først ! Ikke prøv deg å være mister smartypants...

Lenke til kommentar
Skal kjøpe G3 imorgen, og har en Corepad matte. Har hørt at den funker dårlig til Icepad som også er en glassmatte, så bare lurer på hva folks syn på min matte er ? Razer Diamondback musa jeg har nå funker uten problemer på denne matta, så hadde vært kjekt om G3 også gjør det, for jeg må bare ha den  :hmm:

7929040[/snapback]

Den corepaden ser digg ut.

Hadde satt kjempe pris på om du ga en liten oppdatering på hvordan g3en funker sammen med den.=) takk

Lenke til kommentar
Fikk den idag, og har prøvd den litt nå. Funker helt som den skal. Herlig mus forøvrig  :thumbup: Har lengtet tilbake til min gamle MX300 i lang tid nå, ettersom den døde en sen gamingkveld for en god stund siden  :p

7951736[/snapback]

Absolutt finfin mus ja. Jeg er også en av dem som hadde mx300 for noen år siden og har lenge leita etter en verdig replacer så var digg med g3=).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...