Gå til innhold

"Buffernivå" spretter fra 50-100% ved brenning.

-Alex-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm.. Mener å huske at det er den øverste som er user buffer... OG den skal vel gå litt opp og ned.. Hvorfor det fryser vet jeg ikke

7828678[/snapback]

Brenningen går også uvanlig tregt. I går brukte jeg en time på en brenning som egentlig skulle tatt 10 minutter. Når "Tid som gjenstår" har nådd null er brenningen kanskje på 20 % :whistle:

Lenke til kommentar

Hadde samme problemet på den forrige pcen min. Da frøs den og jeg fikk feilbrenning.

Jeg måtte faktisk formatere pcen for at det skulle bli bra igjen (det var altså ikke selve brenneren det var noe gale med). Du kan imidlertidig prøve å oppdatere driveren eller reinstallere/bruke et annet brenneprogram.

Lenke til kommentar

Dette er så klassisk.

Problemet er at brenneren står i PIO-mode. Det fryser fordi all tilgjengelig CPU-kraft blir brukt til å flytte data. Finn IDE-kontrolleren denne står på i Device Manager -> IDE controllers, og velg DMA if available. Fungerer ikke det, avinstaller IDE-kontrolleren, restart, prøv igjen.

Hvorfor brenneren din står i PIO kan skyldes at du har forsøkt å lese en skadet cd.

Lenke til kommentar
Dette er så klassisk.

Problemet er at brenneren står i PIO-mode. Det fryser fordi all tilgjengelig CPU-kraft blir brukt til å flytte data. Finn IDE-kontrolleren denne står på i Device Manager -> IDE controllers, og velg DMA if available. Fungerer ikke det, avinstaller IDE-kontrolleren, restart, prøv igjen.

Hvorfor brenneren din står i PIO kan skyldes at du har forsøkt å lese en skadet cd.

7834100[/snapback]

Takker! Fungerer som normalt nå. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...