jansv Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Noen som vet om hvordan man stiller lys styrken på Nokia 5300? Jeg har vertfall ikke funnet denne muligheten. Det må jo hjelpe mye på batteriet viss man hadde hatt muligheten til å stille ned lys styrken på skjermen. Lenke til kommentar
jansv Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Ingen som vet? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Fikk samme telefon i posten i dag, og lurer på akkurat det samme. Lenke til kommentar
fotball Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 det kunne jeg ha tenkt meg å finne ut også! Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 5300 bruker Series40 3rd, samme som min 6280. Det går i alle fall ikke an å stille lysstyrken på 6280'en min, så jeg tviler på at det er mulig på 5300'en, desverre. Syns det er litt slapt av Nokia å ikke ha med denne innstillingen. Til og med min gamle Siemens ST60 kunne dette! MVH Morten ('o',) Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Til gjengjeld er lyset på det nederste tastaturet avslått så lenge telefonen brukes i lukket modus. Det er jo ikke noen vits i å lyse opp taster som er skjult. I tillegg spares det selvfølgelig strøm. Synes generelt at 5300 er en godt gjennomtenkt telefon. På min SE Z550i lyser tastaturet som tusan når telefonen er sammenklappet - til ingen nytte. Tvert imot! Lenke til kommentar
trehesten Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Nok en svakhet i software. Synes det avdekkes flere og flere feil ved Nokia sitt system også, likevel blir alltid menysystemet hos Nokia fremhevet som meget bra kontra konkurrentene. Samme med lystiden på skjermen, som ikke kan justeres hvor lenge den skal stå på. Hvorfor påpeker ikke Amobils testere sånne feil når de er veldig påpasselig å bemerke menyfeil på konkurrentene? Kjøpt og betalt? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ganske irriterende at det ikke går å stille kontrasten og hvor lenge skjermen skal lyse. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ganske irriterende at det ikke går å stille kontrasten og hvor lenge skjermen skal lyse. 7868166[/snapback] Skjermen til 5300 lyser i alle fall lenge. Først 15 sek på full styrke, så minst 45 sek med dempet belysning. Første Nokia'en jeg har sett dette på. Lenke til kommentar
trehesten Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ganske irriterende at det ikke går å stille kontrasten og hvor lenge skjermen skal lyse. 7868166[/snapback] Skjermen til 5300 lyser i alle fall lenge. Først 15 sek på full styrke, så minst 45 sek med dempet belysning. Første Nokia'en jeg har sett dette på. 7869402[/snapback] Flott. Dette mottas med takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå