Icodden. Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Er litt forvirret når det gjelder 680i hovedkort og hvilket jeg skal velge. Jeg har sett en del på Asus P5N32E-Sli, men har hørt alt det har eller skal komme en Pluss ver. av dette. Hva blir bedre da? Hva med MSI P6N? Hvilket kort bør jeg kjøpe? Endret 30. januar 2007 av -Jon-Arne- Lenke til kommentar
Icodden. Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Ingen som har noe svar? Skal sannsynligvis kjøpe denne uken, så det hadde vært greit med et svar Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Vet ikke så mye om msi p6n ennå. Når det gjelder p5n32-e-sli er det jo bare og lese denne posten https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=680407 Endret 30. januar 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Icodden. Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Ok, jeg har lest den tråden, men hvilket ville du tatt? Pluss eller ikke? Si jeg kjøper Pluss, må jeg laste ned 650i drivere da? Endret 30. januar 2007 av -Jon-Arne- Lenke til kommentar
dale Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 jeg ville ventet, rapporteres ommye små bøgs fortiden! (spesielt asus striker extreme!) Lenke til kommentar
Icodden. Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Kan nokk ikke vente så mye lenger, har ventet over et halvt år nå Er det slik at Asus P5N32E-Sli Pluss ikke har 680i chipset verken på nord eller sør side? Jeg fikk lyst på MSI P6N, men vett ikke hvordan dette er? Endret 30. januar 2007 av -Jon-Arne- Lenke til kommentar
xvis Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Vet ikke hva jeg ville anbefalt. Har selv et eVGA 680i da det virket lovende sammen med en QX6700. Det har ikke gått helt etter planen i forhold til QX'en, men det er ikke bare eVGA sin feil. Det er omtrent ikke mulig å få ut noe ekstra på FSB ved klokking av QX'en. Etter det jeg forstår har samtlige 680i-kort (iallefall de som er bygd etter referensemodellen til nVidia) slitt på dette området. Har du en dualcore cpu, er det ikke samme problemene der. Det produseres nye BIOSer for disse referansekortene i et høyt tempo fortiden (har flashet 4-5 ganger siden slutten av november), så jeg ser ikke bort i fra at kortet blir bedre på litt sikt. Men som nevnt dette er noe nVidia i minst like stor grad som kortprodusentene sliter med. Naturlig nok følger jeg utviklingen på eVGA's forum, som forøvrig er et godt forum i mine øyne. Der står det også en del om utviklingen for de forskjellige leverandørene. Ser at det ikke er helt rosenrødt rundt om... Lenke til kommentar
Icodden. Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Er det feil av meg å sattese på MSI kortet, eller skal jeg ta Asus sitt. Lenke til kommentar
Mister-JG Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Er det feil av meg å sattese på MSI kortet, eller skal jeg ta Asus sitt. 7841108[/snapback] Jeg sitter og lurer på MSI kortet jeg da... men hva som er best ... Tror jeg venter litt til jeg... Lenke til kommentar
Icodden. Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Jeg ser at MSI kortet har helt lik layout som eVGA. Jeg må si jeg vil heller ha et MSI hk enn et eVGA hk. Har ikke noe erfaring med eVGA. Skal vell litt til for at det er flere feil på MSI sitt enn Asus og eVGA, er heller mindre vil jeg tro... Endret 31. januar 2007 av -Jon-Arne- Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 grunnen til det like layoutet er at nVidia har laget et referansedesign som funker, så de fleste produsentene kommer til og følge det mer eller minde slavisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå