Gå til innhold

Stillegående DVD-spiller til PC

Lefse

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal sette opp hjemmekino nå etterhvert og må jo spille av DVDene på et vis. Jeg har jo en NEC brenner i PCen, men jeg syns den bråker litt for mye under avspilling til bruk i en hjemmekino. Mister jo litt av "illusjonen" når de stille øyeblikkene i filmene blir fylt med sus fra brenneren, hehe.

Kort oppsummert; Hvilken DVD-spiller, til PC, vil dere anbefale, som er støysvak.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du prøvd Nero CDSpeed? Her kan du muligens få justert ned farten slik at spilleren ikke støyer når du ser film.

Alle spillere bråker når de spinner opp til full fart, bare så det er sagt. Løsningen, hvis spilleren ikke er smart nok til å dempe farten selv, er å tvinge den ned ved hjelp av et slikt program.

Lenke til kommentar

Har prøvd CD speed med vekslende hell. Du kan risikere å få hakkende avspilling, faktisk... Har dog ikke testet med min nye dvd-brenner. Anbefaler å ikke sette den til 1x. Har du original firmware og bruker kjøpte dvd-er, skal den i prinsippet ikke gå fortere enn 1x, da det er en sperre for å legge kjepper i hjulene for ripping. Bruker du brente dvd-er blir det annerledes, og de veiver på full pupp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...