Heggen Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Hei. Jeg har lenge hatt problemer med skjermkortet mitt og har trodd det har vært noe galt med det. Men nå ser jeg at GPU temperaturen ligger på rundt 70 - 80 grader, og når jeg spiller kommer det opp i 100. Jeg er derfor ute etter en ny kjølingsvifte til denne, og lurer på om dere kan hjelpe meg litt. Egentlig samme ifra hvor jeg kjøper viften, men den bør kjøle kortet en god del. Støy er ikke så nøye, men den bør helst ikke være veldig dyr. Kortet; https://prisguiden.no/product.php?product_id=25907 Noen anbefalinger? Endret 29. januar 2007 av Heggen Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Zalman VF900Cu er et sikkert stikk for de fleste kort vil jeg tro. Lenke til kommentar
Heggen Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Link? Hvor finner jeg denne? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Søk etter den i Prisguiden. Har den selv, og er MEGET fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå