Andreasfe Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Kjøpte en pakke med dette i dag, og det var bare så sinnsykt skuffende.... Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Kjøpte med sjokolade idag, og det var ikke akkuratt så veldig godt, men det er jo enda 8 igjen og alle må jo forsvinne engang. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Kjøpte en pakke med sjokoladesmak i går. Kompisen som er en melkdrikker deluxe syns disse var gode. Mens eg som aldri drikker melk syns smaken var kunstig. Men kompisen min var vel mer vant med smaken av melk, så mulig det har noe å si. Men allikavel, ekstremt kunstig smak. Skal prøve jordbær. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Mens eg som aldri drikker melk syns smaken var kunstig.Men kompisen min var vel mer vant med smaken av melk, så mulig det har noe å si. 8044925[/snapback] Har vel mer med om man er vant med smaken av sjokolade eller ikke. Dette smakte kunstig & rart, uansett om man drikker melk til vanlig eller ikke. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Mens eg som aldri drikker melk syns smaken var kunstig.Men kompisen min var vel mer vant med smaken av melk, så mulig det har noe å si. 8044925[/snapback] Har vel mer med om man er vant med smaken av sjokolade eller ikke. Dette smakte kunstig & rart, uansett om man drikker melk til vanlig eller ikke. 8045373[/snapback] Ja. Mulig du har rett. Lenke til kommentar
hauska Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Dette må prøves ut!! Får håpe jeg finner de i en eller annen butikk ... Endret 1. mars 2007 av moone Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg er meget interessert i en ting: Næringsinnholdet pr. 100g. Er det f.eks. tilsatt sukker? Hvor mange karbohydratger, kcal, og fett. Har nemlig diabetes, og drikker derav sjelden smaksatt melk; sjelden melk i det heletatt. Men de gangene jeg drikker det så hadde det vært godt med en ekstra smak noen ganger, men er lite interessert i å ofre et større energi/sukkerinntak pga dette. Kan noen sjekke det? Uansett... melk naturell er best (rett fra melketanken) Lenke til kommentar
Marianneg Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Det er masse sukker i det. Har ikke tallene her så jeg kan skrive det ned senere. Tror det var cirka 50 g sukker pr 100 g. Men oboy uten sukker kan du vel ha? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Marianneg: det stemmer Men som sagt, drikker melk mer på ukentlig/månedlig basis enn daglig basis da melk i seg selv gir en litt for rask økning i blodsukker til at det blir enkelt å kontrollere. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) -- Endret 19. juni 2013 av Insomniatic Lenke til kommentar
Innos Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 http://www.sipahh.no/hva_er_sipahh/ Ahh, jeg visste ikke at melk kunne smake så godt Ahh, det foregår en fest i munnen min og alle er invitert! Ahh, that’s the way ahh-ha, ahh-ha, I like it! Bare grisete meg som fant dette vanvittig vulgært? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) -- Endret 19. juni 2013 av Insomniatic Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hmm, lurer på hvordan dette kunne vært med sprit ^^ Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Testet en pakke med sjokoladesmak for litt siden - ikke imponert. Ideen er god, men jeg synes det var en ekkel kunstig søtsmak på produktet Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Herregud. Du trenger ikke quote deg selv gang på gang. Selv om du har skrevet en "advarsel" så kan man fortsatt si at man ikke liker produktet. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Les første post. 8181975[/snapback] Smaker sjokovarianten bedre hvis jeg leser om de andre variantene først? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Kjøpte en pakke sjokolade og en pakke jordbær for noen uker siden. Jordbær var ok, ikke noe å hoppe i taket for, men sjokolae var ikke godt. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) -- Endret 19. juni 2013 av Insomniatic Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Fy så jævlig den sjokoladevarianten smaker, kjøpte en eske da de kom i butikken, men der blir de nok liggende. Makan til ekkelt og kunstig skvip skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Har aldri likt banan- eller jordbærmelk, så noe mer Sipaah blir det nok ikke på meg, med mindre jeg får noe gratis fra jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå