Talker Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Jeg har et problem med at de jeg snakker med over f.eks skype hører seg selv når de snakker. Som om jeg skulle brukt høytalere istede for headsettet mitt. Jeg har et Sennheiser PC-150 headset. Sånn har det igrunn allti vært, men begynner å irritere meg grundig nå! Er det virkelig noe galt med dette ellers så supre headsettet, eller er det noe med software? Her hadde jeg virkelig satt pris på hjelp.. =) Endret 29. januar 2007 av Talker Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Kan jo vere lydkortet som ødelegger. En kamerat av meg hadde samme problemet. Der hjalp det å bytte lydkort. Ellers så får folk ekko hos meg på grunn av lyden fra headsettet faktisk. Så kan jo faktisk vere headsettet som lager nok lyd. Lenke til kommentar
blackops Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Sjekk kva lydoppsettet på pcen er, dvs om det er sett opp til headsett, 2 høgtalere osv. Hos meg får eg ekko (hører meg sjølv i headsett) om eg gløymer å sette lydkortet i riktig modus. F.eks bytter fra stereo oppsett til headset, men uten å forandre oppsett. Håper du får fiksa det Lenke til kommentar
Talker Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Takker meget for raske svar! Skal prøve å bytte modus, og om ikke det virker, så blir det vel innkjøp av nytt lydkort som jeg har siklet etter lenge. OT: Noen konkrete anbefalinger? Kunne tenkt meg full pakke med surround og greier, men det er kanskje ikke så mye annet nå for tiden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå