Ascubal Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Lurer på hva slags høyttalere jeg kan putte i Celica'n min, hvor store dem er osv.. har null peiling på det Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Hmm, burde kanskje si at det er en 1999 modell, T20 også da. Var visst litt kjapp i første post Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Regner med det sitter 6.5" høyttalere i bilen. Du kan jo bare måle. Også et tips, rediger posten istedenfor å lage ny Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Takker for svar, veit egentlig at jeg kan redigere posten min, har litt erfaring Det bare suste forbi i gjernings øyeblikket Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Tror ikke det er så stort som 6.5" nei.. Det er etter det jeg vet en størrelse under 6.5". Og foran er det selvfølgelig enda mindre. Hadde nøyaktig mål på dette tidligere når jeg hadde en '99 AT200 selv, men har ikke peiling på hvor det er blitt av det. Endret 30. januar 2007 av SilentNET Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Rart, jeg spurte på et annet forum også, der fikk jeg et svar som at det satt 6,5" forran og bak.. Aff, må vel nesten skru ut driten og sjekke engang.. Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Her har jeg et tips. Gå http://www.brl.se Gå på bilhøyttalere, og så kan du velge hvilke høyttalere passer i min bil. Der får du en oversikt over hva som passer hvor Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Takk for tipset Men Celica var dessverre ikke nevnt i den lista, finner heller ikke bilen i Pioneer sin liste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå