Odden Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Hvem her mener Hartge SKAL på tg i år? jeg personlig vil ha et lite rally mot ham og den berykta GTI bilen hans og dessuten så trenger jeg noen andre gærninger der. orker ikke være alene Lenke til kommentar
BBC Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Har ikke noe imot å se Sir'en bli grundig slått av Odden i et rally jeg nei... forutsetter selvsagt at noen tar film/bilder av det og legger ut på web :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Ja må ha det på film når sir'en mister alle delen på bilen sin i den første humpen. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 kommer Hartge kommer jeg... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Quote: Den 2002-12-01 02:43, skrev borre:Har ikke noe imot å se Sir'en bli grundig slått av Odden i et rally jeg nei... Hahaha. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Var det ikke Odden som fulgte trafikk reglene da? . Jeg ville plasserte penga mine på Hartge :smile:. Jeg kan kjøre for deg Odden hvis du ikke tørr selv , så skal jeg eie Hartgen . Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Quote: Jeg ville plasserte penga mine på Hartge :smile:. Jeg kan kjøre for deg Odden hvis du ikke tørr selv , så skal jeg eie Hartgen . IN YER DREAMS Lenke til kommentar
Odden Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 Quote: Jeg kan kjøre for deg Odden hvis du ikke tørr selv , så skal jeg eie Hartgen . tror jeg faktisk føler meg mer trygg på meg selv og min erfaring med skodaen... uansett blir jeg nok slått ned i støvlene, med mindre det er på et underlag jeg vet jeg greier. og at hartge er utrolig redd for bilen sin =) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg er nok redd for bilen min, men en skoda skal jeg vel klare (?) Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Quote: Den 2002-12-02 08:06, skrev SirHartge:Jeg er nok redd for bilen min, men en skoda skal jeg vel klare (?) :lol: Du får ha lykke til da.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 TAkk, om jeg trenger det er jo en annen sak Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Vell Hartge SKAL på TG! Vi skal mobbe han :wink: Mobbe høvdingen... Vell ellers så er du bare lamer da hartge. SKal samle gjengen og banke driten ut av deg jeg. The NERD way. (DDos attack) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 la han få bestemme selv nå da... han har dame og alt, kan tenke seg hva de skal gjøre på en hytte langt utpå snaufjellet midt i påska... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Vell TG er 1gang i året. Dame har man store deler av året.. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 enig med deg der. jeg skal iallefall på TG. hvis jeg ikke får tak i billett får noen av dere bestille en ekstra slik at jeg kan få kjøpe en av dere, dere skal få 5% i fortjeneste :smile: Hartge: du trenger ikke komme for min del, da blir det ikke så stor kamp om billettene neida, hyggelig å sett deg der Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Vell det ville vært KOSELIG og sett #hw.no der... Vell jeg håper jeg kommer meg på TG. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Om jeg skal, så skal jeg vertfall arrangere #hw.no rekke :smile: Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 #hw rekke? ill be there... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Den 2002-12-02 22:40, skrev Torsteinen:#hw rekke? ill be there... For #hw.no @undernet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå