Gå til innhold

Ser etter klokke, trenger forslag

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Det har jeg vanskelig for å tro, snakk om system i rotet. Sikkert praktisk for de som trenger så mange tall, men estetisk er den veldig bråkete.

7837765[/snapback]

hvis klokka er for mye mann for deg så har du alltids helt plaine Certina DS

Edit: Göncz: la til metallversjonen

Endret av Darx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det har jeg vanskelig for å tro, snakk om system i rotet. Sikkert praktisk for de som trenger så mange tall, men estetisk er den veldig bråkete.

7837765[/snapback]

hvis klokka er for mye mann for deg så har du alltids helt plaine Certina DS

Edit: Göncz: la til metallversjonen

7837781[/snapback]

Certina var ikke like ille, men fortsatt ikke noe jeg ville gått med.

Lenke til kommentar
Takker :)

Søkte litt rundt, og Breitling Navitimer var JÆVLIG dyr! :p Her snakker vi 3-4000 DOLLAR!

7837789[/snapback]

hehe joda, kanskje ikke så veldig aktuelt.

Andre modeller som er ok til en mer akseptabel pris:

Certina DS Podium og Podium square:

post-11457-1170203665_thumb.jpg

post-11457-1170203755_thumb.jpg

Endret av Darx
Lenke til kommentar
Har denne selv og er storfornøyd. Fremstår noe mørkere enn på dette bildet dog.

http://www.watch.mags.ru/linkpics/541.7155.12.61.jpg

7833529[/snapback]

En slik reim, med et litt mer stilrent ur er det jeg ønsker. Svart/mørk helst.

7833735[/snapback]

Omega sin Double Eagle Perpetual Calendar er rett og slett nydelig.

http://www.abouttime.com/business/mnt1/abo...-51/1513.51.jpg

En som antageligvis koster en del mindre er Antero fra Esq:

http://www.pricescan.com/ItemImages/ImagesL/643851.jpg

7833848[/snapback]

Ja pris er et spørsmål, spesielt siden klokken skal brukes på jobb også. Men vet ikke hva det er, men vil ha en svartmetallic som er stilren. Antero er uansett notert i boka.

Lenke til kommentar
Antero ser ut som en bola versjon av en hundrekroners dameklokke, men det er opp til deg:)

7837823[/snapback]

Stilren = Esq/Movado. Med mindre han faktisk seiler eller dykker, så vil en Breitling se passe tåpelig ut på ham. Det blir som folk Adidas-klokken som ble tidligere postet utenom trening. Hvis klokken har et formål, så skal den brukes til det formålet. Å slepe rundt noe sånt virker både upraktisk og litt tåpelig.

Lenke til kommentar

Du om det Darx. Jeg har aldri likt overstyla biler, samme er det med klokker. Skal være pent, funksjonelt og fremfor alt noe jeg klarer og se på hver dag i flere år. Å Breitling, vel dyrt og meningsløst imo. Å sportsur? Vel kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har brukt f.eks stoppeklokke funksjonen.

Lenke til kommentar
Antero ser ut som en bola versjon av en hundrekroners dameklokke, men det er opp til deg:)

7837823[/snapback]

Stilren = Esq/Movado. Med mindre han faktisk seiler eller dykker, så vil en Breitling se passe tåpelig ut på ham. Det blir som folk Adidas-klokken som ble tidligere postet utenom trening. Hvis klokken har et formål, så skal den brukes til det formålet. Å slepe rundt noe sånt virker både upraktisk og litt tåpelig.

7837831[/snapback]

Jeg er enig i at stilrent er best for hverdagsbruk (jeg eier kun stilrene klokker). Breitling blir mer som et utrolig fett smykke.

Når det er sagt, så mener jeg det finnes mange stilrene klokker som ser bedre ut enn ESQ sine, dette fordi ESQ generelt bruker for små urskiver i forhold til resten av klokka.

Endret av Darx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...