Gå til innhold

Ser etter klokke, trenger forslag

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Driver og skal kjøpe meg ny klokke her, pris ingen hindring.

Trenger da forslag til klokker jeg kan ta en nærmere titt på, post de dere syns er flotte her!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Takk for forslag, men er i utgangspunktet ute etter en klokke med metall-reim (vet ikke hvorfor, men har en fetish for disse)

Noe ala dette: (bare eksempel)

jr3155-54e-citizen-skyhawk-black-eagle-pilots-watch-large.jpg

AV0021-52H.jpg

Endret av Slettet-xwByZdFZ
Lenke til kommentar

Helt klart denne:

Black-Wawk-RUBBER-B.jpg

(as seen on Jack Bauer :love: )

Now, for the first time available to the general public, the Genuine Special Ops Watch. Previously worn by members of the U.S. Secret Service, U.S. Navy Seals, U.S. Air Force Pilots, U.S. Delta Force, U.S. Army Rangers, U.S. Special Forces, Swat Teams, FBI Agents, DEA Agents, Police Officers, SAS, Tactical Units and Special forces worldwide. This hard to find timepiece is a limited production piece with each watch individually numbered. The entire watch case and band are fabricated from solid stainless steel for rugged dependability, and the locking case back and screw down crown assures water resistance to a depth of 330 feet. The crystal is tempered and scratch resistant. The dial is composed of carbon fiber for shock resistance. The two separate dial modes allow the watch to be seen and read even under the most adverse conditions. The external mode is invaluable in the event of a blackout or low light level map reading. There is no need to worry about battery replacement. The Special Ops Watch is powered by a rechargeable lithium-ion battery with an electro magnetic induction charger (included). Both the Thunderhawk and the Blackhawk are currently available. The watch was designed and developed solely by American Watch Company in conjunction with members of us Special Forces.

Skulle jeg kjøpt en ny klokke nå hadde det definitivt vert den :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
@Goncz: Citizen Skyhawk er jo innamari kjekk :)

7829368[/snapback]

Ja, helt enig, den er sinnsykt fin... Denne også: (De er dog litt voldsomme)

SND253P.jpg

Lenke til kommentar

Kjøp deg ei klokke med Tritium i viserene samt i urskiva. Aldeles genial opplysning! Tritium lyser 24 / 7 i minimum 10aar, og kan ikke sammenlignes med den kjipe selvlysende saken som er i vanlige klokker.

Har selv gx40 fra nitewatches.com ( http://nitewatches.com/viewwatches.asp?Range=GX40 ), Har aldri hatt noe problem med aa lese tiden, samme hvor mørkt / skumring det er. Samt at klokka har safirglass med chronograf og 24h dial... nitegx40ML.jpg

Info om Tritium: Time 4 Tritium

Lenke til kommentar

Skal du ha deg ei ordentlig klokke og pris ikke er noen hindring kommer du ikke utenom Breitling. Smykke og bruksgjenstand i ett stykke. Et hav av modeller, så noe er det for enhver smak, vanskelig å anbefale akkurat en som er spesiell. Ville kanskje uansett holdt meg unna nødpeilesenderen, da denne er ekstremt stor.

Lenke til kommentar

Jeg har en ide :dontgetit:

kjøp en sånn nymoderne med en liten skjer hvor tallene står. slik som f.eks 13:54. På de klokkene er det ingen viser. De er i samme stil som spesial agenter bruker!

EDIT: bilde

clock.jpg

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Jeg har en ide :dontgetit:

kjøp en sånn nymoderne med en liten skjer hvor tallene står. slik som f.eks 13:54. På de klokkene er det ingen viser. De er i samme stil som spesial agenter bruker!

EDIT: bilde

clock.jpg

7831187[/snapback]

Bør være kødd...

Tror jeg har bestemt meg for Citizen Skyhawk. Bilde:

0a_1.JPG

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...