Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Driver og skal kjøpe meg ny klokke her, pris ingen hindring. Trenger da forslag til klokker jeg kan ta en nærmere titt på, post de dere syns er flotte her! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Har en slik en selv, Axcent Rocker. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Ser også etter klokke, helst noe stilrent i svart. Prisklasse, rundt 2000 siden jeg skal bruke den på jobb Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Takk for forslag, men er i utgangspunktet ute etter en klokke med metall-reim (vet ikke hvorfor, men har en fetish for disse) Noe ala dette: (bare eksempel) Endret 29. januar 2007 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Helt klart denne: (as seen on Jack Bauer ) Now, for the first time available to the general public, the Genuine Special Ops Watch. Previously worn by members of the U.S. Secret Service, U.S. Navy Seals, U.S. Air Force Pilots, U.S. Delta Force, U.S. Army Rangers, U.S. Special Forces, Swat Teams, FBI Agents, DEA Agents, Police Officers, SAS, Tactical Units and Special forces worldwide. This hard to find timepiece is a limited production piece with each watch individually numbered. The entire watch case and band are fabricated from solid stainless steel for rugged dependability, and the locking case back and screw down crown assures water resistance to a depth of 330 feet. The crystal is tempered and scratch resistant. The dial is composed of carbon fiber for shock resistance. The two separate dial modes allow the watch to be seen and read even under the most adverse conditions. The external mode is invaluable in the event of a blackout or low light level map reading. There is no need to worry about battery replacement. The Special Ops Watch is powered by a rechargeable lithium-ion battery with an electro magnetic induction charger (included). Both the Thunderhawk and the Blackhawk are currently available. The watch was designed and developed solely by American Watch Company in conjunction with members of us Special Forces. Skulle jeg kjøpt en ny klokke nå hadde det definitivt vert den Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 450 daler, hva? Uansett, sinnsykt fet klokke, Gandalf. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 HER har du en del klokker. Selv synest jeg denne er sinnsykt rå!! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 @Goncz: Citizen Skyhawk er jo innamari kjekk Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Mye harry her. ^^ Movado Luno. Mer sexy blir det ikke. Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Pris ingen hindring? Denne er jo fin: http://www.panerai.com/s_page.xpd?id_lingu...id_categoria=36 Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 @Goncz: Citizen Skyhawk er jo innamari kjekk 7829368[/snapback] Ja, helt enig, den er sinnsykt fin... Denne også: (De er dog litt voldsomme) Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Kjøp deg ei klokke med Tritium i viserene samt i urskiva. Aldeles genial opplysning! Tritium lyser 24 / 7 i minimum 10aar, og kan ikke sammenlignes med den kjipe selvlysende saken som er i vanlige klokker. Har selv gx40 fra nitewatches.com ( http://nitewatches.com/viewwatches.asp?Range=GX40 ), Har aldri hatt noe problem med aa lese tiden, samme hvor mørkt / skumring det er. Samt at klokka har safirglass med chronograf og 24h dial... Info om Tritium: Time 4 Tritium Lenke til kommentar
Slettet konto Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Skal du ha deg ei ordentlig klokke og pris ikke er noen hindring kommer du ikke utenom Breitling. Smykke og bruksgjenstand i ett stykke. Et hav av modeller, så noe er det for enhver smak, vanskelig å anbefale akkurat en som er spesiell. Ville kanskje uansett holdt meg unna nødpeilesenderen, da denne er ekstremt stor. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Jeg har en ide kjøp en sånn nymoderne med en liten skjer hvor tallene står. slik som f.eks 13:54. På de klokkene er det ingen viser. De er i samme stil som spesial agenter bruker! EDIT: bilde Endret 30. januar 2007 av Gjest Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Mye harry her. ^^ http://www.princetonwatches.com/images/watches/0605556.jpg Movado Luno. Mer sexy blir det ikke. 7829394[/snapback] Fins denne i svart Endret 30. januar 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg har en ide kjøp en sånn nymoderne med en liten skjer hvor tallene står. slik som f.eks 13:54. På de klokkene er det ingen viser. De er i samme stil som spesial agenter bruker! EDIT: bilde 7831187[/snapback] Bør være kødd... Tror jeg har bestemt meg for Citizen Skyhawk. Bilde: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Mye harry her. ^^ http://www.princetonwatches.com/images/watches/0605556.jpg Movado Luno. Mer sexy blir det ikke. 7829394[/snapback] Fins denne i svart 7831296[/snapback] Du kan få Faceto i svart skinn: eller du kan få Sapphire: . Ellers er det for det meste sølv det går i. Endret 30. januar 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 49,- kr på clasohlson. Mer mann en den får du ikke! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Mer gutt enn det får du det ikke. Det gjelder de fleste 3000-tall på viseren-klokkene her inne, bærer et veldig guttepreg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå