JPNord Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Begynte å tenke litt idag når vi diskuterte antipartikler i fysikktimen, hvordan ville en anti-jeg vært? Altså det helt motsatte av det som jeg er. Jeg vil tro anti-Arrosiach ville vært sånn som dette: - Kunstner, ekstremt flink med hendene. - Lav og tjukk - Hatet fotball og trening - Rik - Liten interesse for musikk, kun hørt på listepop for å være som "alle andre". - Han hadde ikke visst forskjellen på FrP og SV. - Høyrehendt - Vegetarianer, veldig glad i kokte grønnsaker. - Orddeler og stor forbruker av låneord fra engelsk. - Veldig glad i smilies, bokstaven z og msn-forkortelser ala GID o.l. - Glad i skrekkfilmer og romantiske komedier. - Homofil (sånn som han fyren på Mess-tv) - Hyperkristen Slik er altså mitt anti-jeg, hvordan er deres antipartikkel? EDIT: Glemte et par viktige Endret 29. januar 2007 av Arrosiach Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Kraftig og tykk Spiser mye Glad i trening Sover mye Alltid glad Elsker skole Hører på listepop og annen hjernedød musikk Er homofil Spiller fløyte Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 anti-shikaru: hadde hatet å tegne. gått på fotball, eller eventuellt håndball. vært homo vegetarianer. alltid blid. flink til å prate og flørte med jenter. veldig liten og spinkel. øh.. hørt på trance og den sjangeren. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Indirekte selvskryt for blyge nerder? Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Hehe, hadde faktisk ikke dette i tankene, men dersom du tolker det slik er det helt okay for meg Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Indirekte selvskryt for blyge nerder? 7827329[/snapback] Ja, diskusjon.no er den størte e-peen-konkurransen man finner på norske nettsteder. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 På en måte er jeg litt misunnelig på mitt anti-jeg, for han (hun?) eier sin egen bolig, har kjæreste, katt, hund, uhorvelig mye penger og fine biler. På den annen sider har vedkommende også en hel haug med sykdommer, bl.a. HIV, herpes opp og i mente, lungebetennelse, kusma og inngrodd tånegl. Dessuten sitter stakkaren sannsynligvis på en Mac. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 - Ydmyk - Usexy - Harry - Tynn - Dverg - Åpen for det meste - Blitzer - Stemt RV - Syklet til jobb - Friskus - Eid en Kia - Veldig religiøs - Optimist - A menneske - Solstråle på morgen - Slapp på kvelden - Sosialsnylter. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 -A menneske -kommunist -Åpen for nye ting -Syrehode -Dum -Lav og bleikfeit -Kler seg med rosa -Kristen/annen religion -Liker listepop -Stinn av gryn -Glad i fotball, hate treningssenter -Homofil Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 -Intelligent -Populær -Vakker -Utadvendt -Sosial -Sterk -Kreativ -Hyggelig -Casanova Lenke til kommentar
April Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Mitt anti-jeg måtte nok vært: - Idrettsutøver - Fantasiløs - Mattegeni - Selvsikker - Lav - Logisk - Vegitarianer - Avholdsmenneske - Skolelys - Rik - Sunn - Englebarn - Kristen - Moteriktig - Tykk - Politisk engasjert - Kjæreste - Sterk - Kokk Må si at noen av punktene til mitt anti-jeg hadde vært fine å ha, men det er mange ting som også gjør at jeg er glad for at jeg er meg Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 En artig måte å beskrive seg selv på... Anti-Vibeke: - Utrolig sportsinteressert - Danseløve - Lett på tråden - Liker egentlig ikke musikk sånn spesielt, men hører på det som er på topp 20 fordi alle andre gjør det - Skjønner seg ikke på datamaskiner og teknikk og sånt - Veldig politisk oppdatert og engasjert - Ateist - Kjøper dyre klær og følger de siste trendene - Veganer - Straightedge - Tjukk og lav - Liker å stå opp tidlig om morgenen og få unnagjort alle viktige gjøremål - Gjorde det ikke bra på skolen, selv om hun jobbet kjempehardt - Er likevel godt i gang med utdannelsen sin som psykolog - Masse penger selvsagt - Legger seg til en fast tid hver kveld (21:00 på hverdager, 21:30 i helga) i stedet for å skrive lister om seg selv på internett - Elsker forsamlinger med masse folk, og har utrolig stor vennekrets - Er helt anonym på nettet - Dopvrak Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Anti-meg hadde vært et skikkelig a-menneske. Og en person som spiste frokost. Samt hadde skikkelig selvbeherskelse. Kunne ikke like dyr i det hele tatt. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Stygg, feit, teit, drittunge, mongo, dum, osv. Daniel Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 -Tjukk -Tidlig oppe om morgenen -Jente -Sprek -Sportsmenneske -Avholdsmenneske -Ikke-røyker -Lav -Svak -Skoleflink -Ikke interessert i spill/data -Kler seg pent -Venstrehendt -Bruker lue Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg ville nok vært en fotballhatende kvinnfolk, tynn i håret og brei over kammen. - Søkkrik - Gift - Har egen bolig - Tar seg en røyk de sekundene det tar å skifte snus, for snus og røyk er IN! - Bruker Linux, forguder Linux, hater "M$" og spammer om det i alle forum kjent for menneskeheten - Overhodet ikke (kroppslig) trent i det hele tatt - Har IQ på under 125, og et kunnskapsnivå på linje med en orangutang (ikke så aller verst, sånn egentlig) - Bruker egentlig verken venstre eller høyre hånd til ting og tang. Benytter seg helst av bena - Kjører gammel Škoda, og syns Saab 9000 er stygg. I tillegg er visst VW Passat en skikkelig rå bil, spesielt designmessig. - Elsker å stå opp om morgenen, og må legge seg før ni om kvelden. Hvis ikke blir fiskemiddag dagen etterpå nektet, som for øvrig er det eneste spiselige her i verden. - Og til slutt er vinteren favorittårstiden, med høst som en god toer. Sommeren kan brenne (noe vedkommendes hud gjør da, siden den er meget solfølsom) og våren er for idiotiske og vårkåte ungdommer i sin beste alder. Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 hmm.... han ville nok vært noe som dette: -høy og tynn -Norsk -veldig god til å skrive stiler på norsk og spesiell nynorsk -veldig kristen -utrolig lite datainteressert -veldig fysisk aktiv -elske sport, spesielt fotball -røyker -mac bruker -en som legger seg tidlig og også sover lenge -vinterelsker -venstrehendt -elsker av Techno og rap og sånt dritt det jeg kommer på akkurat nå hvertfall Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 - Tiltaksløs - Lite kreativ - Ateist - Rundbrenner - Dårlig form - Lite ballfølelse - Lavt ambisjonsnivå - Bekymringsløs Når jeg ser på den listen, minner det faktisk ganske mye om min bestevenn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå