Sverd Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Noen som vet å stille inn winamp til å spille av spor kontinuerlig, uten pause mellom sporene? Lenke til kommentar
Kremmeren Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Ja, det er bare å sette den på repeat. (Toggle Playlist Repeating) , Så kan du bruke Toggle Crossfading Between Tracks. Da får du en fade ut og en fade inn mellom sangene. På WinAmp 3.0 - http://www.winamp.com Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Btw så anbefaler eg at du laster både winamp 2.80 og den nyeste winamp 3 og prøv begge. Grunnen til at eg sier dette er at de fleste som hadde 2.80 og installerte den nye 3 har gått tilbake fordi 3'rn var vist noe dritt. Litt dårlig forklart men eg er trøtt idag. Lenke til kommentar
Kremmeren Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Mm.. det er mulig at 3 er litt dårligere en 2 fordi den bruker mye ressurser osv... fungerer CD ripperen til 2.80? har ikke sjekka men skal det nå, for gjør den det så bruker jeg 2 også Lenke til kommentar
Kremmeren Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 sjekka nå og det gjør den ikke. derfor blir Winamp3 brukt.. men hvorfor ikke? kan jo bruke den til video også. Lenke til kommentar
sete Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Jeg synes at 3'ern er kjempegrei :smile: Spesielt media library og designet....lekkert Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 slik jeg forstår meldingen din vil du ha en plugin som heter "gapless plugin" elns. fungerer helt fint, men den takler ikke *.wav-filer (bare å bytte modul, så kan du spille dem av). du får google :smile: Lenke til kommentar
Sverd Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 Okai. Mange takk. Får prøve den plug-in'en! Kjedlig å høre live-album, når det er opphold mellom sangene. Ikke noe krise, men når det går an å gjøre noe med det, så er jo det flott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå