Sverre^ Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Whoei! Jeg kjøpte min HP dv9060ea for ikke mange uker siden, men det er noe jeg trenger litt hjelp med.. Dette gjelder først og fremst medieknappene, hvordan får man skrudd av lyden når man trykker på dem? Mener å ha lest man skulle gjøre noe i bios..? Jeg opplever også piping (lurer på om dette går i den samme pipinga jeg har hørt folk har snakka om her?) når jeg kobler usb-musa ut av maskina, noe som er litt irriterende spør du meg.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Har hatt maskinen en liten uke jeg nå, og denne pipinga er hvertfall hos meg _kun_ når den går på batteri, altså ikke er tilsluttet strøm. Dessuten overdøver man den lett, så for min del som alltid hører musikk uansett er pipinga null plagsomt. Lenke til kommentar
Sourze Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Har lest at i nyeste BIOS oppdatering får man muligheten til å slå av pipelyden. Prøv det! Lenke til kommentar
Sverre^ Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Kontaktet HP vedrørende dette, fikk som svar: Takk for at du tok kontakt med HP Brukerstøtte. Denne pipelyden kommer noen ganger på grunn av forstyrrelser på en kondensator i maskinen. Jeg anbefaler at du kjører denne BIOS oppdateringen for å se om det ikke blir noen endringer i forbindelse med pipelyden: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwar...dv9005ea&os=228 Når det gjelder Pipelyden på mediaknappene så kan du på noen maskiner slå dette av i BIOS. For å komme inn i BIOS tar du å trykker F10 når du ser den blå HP Invent logen ved oppstart av maskinen. Og så burde du finne valget under "system configurasjon". Problem solved ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå