LucarioX Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Tenkte litt videre på dette med lyd. PC høtalerne mine er veldig gamle fra 90. tallet. De har bare sånne vanlige PC kontakter elns. Hvordan skal jeg få disse til å virke da? Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Ved at du kjøper deg en 3.5mm hun til hun overgang/kabel eller lager en slik selv. I ms sin vga pakke fulgte det med en 2xrca til 3.5mm han overgang Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Bad_Byte: Var det meg du mente? Er nemlig ganske dårlig i dette, er bare interessert i å spille 360 på PC skjerm Tenkte litt videre på dette med lyd. PC høtalerne mine er veldig gamle fra 90. tallet. De har bare sånne vanlige PC kontakter elns.Hvordan skal jeg få disse til å virke da? 8499222[/snapback] Takker til alle som har svart og alle som svarer Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 FYI, alle pc skjermer er HD, HD betyr jo bare høy oppløsning, og så godt som alle pc skjermer støtter minst 1280x1024 som er omtrent som 720p. VGA kabel fra spillemaskiner er helt genialt for de som ikke har HD TV Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Whey, fikk VGA kabel i dag Fungerer kjempe bra! Mye morsommere å spille nå. Nytt liv til spillsamlingen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå