Gå til innhold

Koble Xbox 360 til PC skjerm

Dragan87

Anbefalte innlegg

Tenkte og kobble opp Xbox 360 til PC skjermen med: Xbox 360 VGA HD AV Cable. Jeg har Radeon x1900 skjerm kort. Det er to skjerm utganger på kortet, og da lurer jeg på hva som skjer når jeg kobbler til Xbox'en til den ene inngangen. Vill jeg kunne velge mellom hva jeg vill bruke? Av pc og Xbox?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenkte og kobble opp Xbox 360 til PC skjermen med: Xbox 360 VGA HD AV Cable. Jeg har Radeon x1900 skjerm kort. Det er to skjerm utganger på kortet, og da lurer jeg på hva som skjer når jeg kobbler til Xbox'en til den ene inngangen. Vill jeg kunne velge mellom hva jeg vill bruke? Av pc og Xbox?

7826943[/snapback]

Kan du ikke bare koble boxen direkte til skjermen da? Eller er jeg helt ute å kjøre nå?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Har lyst til å koble både X360 og Wiien min til PC skjermen.

Har en slik skjerm: http://www.dinside.no/php/art.php?id=276558

Hva trenger jeg for å koble de til? :)

8407417[/snapback]

Wii vet jeg ikke om det går an å koble til PC-skjerm. Jeg tror faktisk ikke det finnes noen VGA-kabel til Wii.

Men Xbox 360 derimot er det bare å koble til en PC-skjerm, så sant du har en VGA-kabel. Altså denne.

Lenke til kommentar
Ser ganske grei ut den der.

Står "HD" på den, men min skjerm er vel ikke akkurat noen HD skjerm, eller? Hadde vært stilig om den passet :) Blir bilde sånn rimelig bra også da eller?

Beklager at jeg er litt n00b :p

8407621[/snapback]

Ja, det står HD :) Jeg bruker en slik selv, og skjermen min er en GAMMEL(!) CRT-skjerm. Så kabelen vil passe til skjermen din, så sant det finnes VGA-utgang på den. Noe det sannsynligvis gjør.

Den ser slik ut:

post-111672-1176831350_thumb.jpg

Bildet blir veldig bra! Synes i alle fall jeg :)

EDIT: Jeg så litt nærmere på skjermen din, og ja; det er VGA-utgang :) Det er på så og si alle PC-skjermer - om ikke alle :)

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Beklager dobbelpost, men har noen flere spørsmål :)

Ser flott ut den kabelen Amored viste :) Kan du få kjøpt den i vanlige butikker her i Oslo, eller må den bestilles?

Kan jeg oppleve at bildet "lagger" eller hakker pga. at det er en PC skjerm eller vil dette fungere bra?

Det er vel bare å koble kabelen rett fra 360en til skjermen uten noen videre installasjon?

Kan bilde bli noe bedre enn på en gammel "kasse TV" (Sånne som ikke er LCD eller Plasma) ??

Er ikke så flink med dette nei :lol:

Lenke til kommentar
Beklager dobbelpost, men har noen flere spørsmål :)

Ser flott ut den kabelen Amored viste :) Kan du få kjøpt den i vanlige butikker her i Oslo, eller må den bestilles?

Kan jeg oppleve at bildet "lagger" eller hakker pga. at det er en PC skjerm eller vil dette fungere bra?

Det er vel bare å koble kabelen rett fra 360en til skjermen uten noen videre installasjon?

Kan bilde bli noe bedre enn på en gammel "kasse TV" (Sånne som ikke er LCD eller Plasma) ??

Er ikke så flink med dette nei :lol:

8414028[/snapback]

Ja, kabelen får du i vanlige butikker som for eks. hos Lefdal eller for eks. Elkjøp

Kobles bare rett inn i selve VGA-inngangen i pc-skjermen. Kjøper du den som er orginal fra Microsoft får du med en liten bit som gjør at du kan få til å koble den til gamle skjermer som ikke har VGA-inngang bak i skjermen. ;)

Det blir MYE bedre syns jeg ihvertfall. Følte ting ble så mye klarere, kanskje ikke like bra som på en HD-TV, men du får det ikke mye bedre uten HD-TV :)

Akkuratt det med lagging er jeg usikker på, har ikke merket noe av det selv ihvertfall..

Håper dette var til litt hjelp :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...