Thor. Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hei. Jeg holder på å leker meg med å lage en slags liste i bat med flere sider for at det skal kunne kjøres og ses i dosbox. Jeg har klart å få det til. Men for at det skal se bedre ut så vil jeg at alle skal kunne pakkes inn som en samlet *.exe som automatisk utføres når den åpnes. Den har ingen ond hensikt så det er sagt Alle 7 filene tar tilsammen under 10 kb og er ren tekst. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 http://nlsn.free.fr/batch-down/Bat2Exe.ZIP Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Den kunne ha gått men jeg vil legge alle filene i en.. Kanskje jeg klarer det om jeg forsøker å få alt i en *.bat Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Du kan bruke parameter for å gjøre de andre tilgjengelige, hvis du legger alle i en bat fil. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Det var en ide Om det er som du mener goto label og slikt.. Har jeg ikke tenkt på Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) if %1==App1 Then Goto App1 if %1==App2 Then Goto App2 goto EndApp :App1 Echo App1 Echo Hello World goto EndApp :App2 Echo App2 Echo Hello World goto EndApp :EndApp Endret 30. januar 2007 av GeirGrusom Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Da var det fikset. Siden jeg allerede har en aktiv tråd her: Hvordan lager jeg en enkel meny? Den er ment til programmet DosBox Lenke til kommentar
miXer Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 ############## # # # 1. etellerannet # # 2. noeannet # # 3. exit # # # ############# set /p valg=Skriv inn et tall mellom 1 og 3: if %valg%==1 goto 1 if %valg%==2 goto 2 if %valg%==3 goto end :1 :2 :end Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå