efikkan Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hei! I Ubuntu 6.10 Edgy har jeg opplevd samme feil på fire ulike pcer, dette var aldri problem på eldre versjoner. Problemet er at når jeg skal gå inn på nettverket (Windows-nettverk), så blir ofte ikonene hvite, og da får jeg feilmeldingen på vedlagt bilde. Trykker jeg noen ganger på F5 så får jeg riktige ikoner og da virker det. Dette er svært plagsomt siden det skjer ganske ofte. Er det noen andre som kjenner til dette? Er dette en feil i Ubuntu, Samba eller noe annet? Kan det fikses enkelt? Jeg takker for alle svar. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
saxin Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Har opplevd det samme her flere ganger. Vet ikke hva som er grunnen til det dog Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hey, får det samme jeg også... Jeg ser det ikke som noe stort problem... det er jo bare å trykke F5 hvis du ser at det ikke er iconer på linkene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå