Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Den store drømmebilen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har så mange drømmebiler at jeg har vanskelig for å fastsette en bestemt bil. Men har alltid likt Lamborghini Diablo SV, og hvis jeg en dag får råd skal en slik innkjøpes. :)

Er en annen bil jeg også liker ekstremt godt, det er "Elanor" Mustangen med Super Snake motor på over 700hk. :dribble: Det hadde vært noe det.

Lenke til kommentar
Har så mange drømmebiler at jeg har vanskelig for å fastsette en bestemt bil. Men har alltid likt Lamborghini Diablo SV, og hvis jeg en dag får råd skal en slik innkjøpes. :)

Er en annen bil jeg også liker ekstremt godt, det er "Elanor" Mustangen med Super Snake motor på over 700hk. :dribble:  Det hadde vært noe det.

7827010[/snapback]

Bra valg dette her, Forden med Super Snake motor er helt rå. en venn av meg har en gammel Mustang med Super Snake motor.

Lenke til kommentar
Opel Calibraen til Oxcyder... Eller så liker jeg også Ferrari f1 modena eller hva dem heter..

7827100[/snapback]

Det er mulig det er en bra bil, men en Calibra er ikke akkurat en superbil heller da.

Range Rover Sport V12, den er ganske Macho

Ferrari enzo - Umulig å få tak i (Må eie flere ferrarier fra før)

Bmw 850 Csi - en ren superbil, med kjempedeilige seter (svart skinn som man blir trykt bak i)

Lenke til kommentar

Ingen tvil, fram til for et år eller så siden var Ford RS200 EVO verdens raskeste bil på 0-100. (originalt 560hk)Hadde GpB rally fortsatt ville dette trolig vært "the car to beat". I dag er det vel stort sett umulig å få tak i en EVO (samlere gir ikke disse fra seg) men en vanlig RS200 får man sikkert kjøpt (for en svimlende sum).

Rs200-1024c.jpg

Endret av Leo_
Lenke til kommentar

Toyota 2000GT (verdens peneste bil)

Ferrari 599 GTB Fiorano (er nok på pallen i kåringen om verdens peneste bil)

Lexus LS460 (mann, for et utstyrsnivå!)

... og selvsagt mange andre, litt mer oppnåelige drømmer som Saab 9-5, Volvo C30 og S80, Ford Edge og Toyota LandCruiser :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...