tp88 Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Det skal visstnok være gratis bildebeskjeder og mye rart på denne wap siden her: Men med min Nokia 3510 får jeg ikke til å lagre bildebeskjedene fra wap siden, jeg kan bare se på dem. Noen som har en aning om hvordan man kan lagre disse på telefonen? http://www.mobilescape.co.uk/wap/index.wml Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Nedlasting av bildebeskjeder via wap fungerer bare på Nokia 3330, 5210 og 5510 (samme telefonene som støtter animerte skjermsparere) Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 Men min nokia 3510 støtter også animerte skjermsparere. Når jeg fikk min telefon, fulgte det med 6(eller 7) animerte bilder, når jeg gikk på detaljer, hadde de endingen gif, er ikke dette animerte skjermsparere? Hvordan kan jeg da få tak i gif bilder som jeg kan laste ned? Jeg prøvde å laste ned noen som var beregnet for telefonen, men fikk bare meldingen ukjent filformat...hmm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå