.com Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 hei, skjermen min har plutselig begynt å vise et gulere bilde noen sekunder, før det blir normalt igjen. det er utrolig irriterende når jeg leser diverse tekster o.l det skjer helt uavhenging av hva jeg driver med, og det kan være gult fra et halvt sec. til et par minutter før blir normalt igjen. noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Goosewater Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Har opplevd noe lignende med en Eizo crt skjerm. Hos meg skyldtes det dårlig kontakt. Løsningen ble å bytte ut ledningen mellom skjerm og skjermkort. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg kjenner problemet, det er 99% sikkert at det er skjermkabelen. pleier som regel og være på en av kontaktene, prøv og beveg litt på kabel for og se om bildet flimrer. Lenke til kommentar
Wollis Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jepp. jeg er enig med de andre posterne her. Jeg har opplevd akkurat det samme med min 21" Hitachi og årsaken viste seg å være en løs/litt knekt skjermkabel. Wollis. Lenke til kommentar
.com Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) ok, da kan jeg vel liksågodt skaffe meg en dvi-kabel først som sist, takker for alle svar Endret 1. februar 2007 av .com Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Skjermkabler beregnet for analoge signaler (VGA) er mye mer ømfindtlige for støy, det er derfor de er så tykke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå