Gå til innhold

GBA: Data Could not be resaved

PowerPlayer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm... Det er mye kopier på auksjonsstedene på nettet. Disse kopiene er ofte ustabile i forhold til originalene. For meg høres det ut som om selgeren har sendt deg en kopi.

Fikk du med manualen? Føles eller ser etiketten på spillet annerledes enn på andre spill?

Har selgeren andre spill på QXL ute nå? I så fall tror jeg at jeg kan sjekke om spillene faktisk er originale.

Lenke til kommentar
Hmm... Det er mye kopier på auksjonsstedene på nettet. Disse kopiene er ofte ustabile i forhold til originalene. For meg høres det ut som om selgeren har sendt deg en kopi.

Fikk du med manualen? Føles eller ser etiketten på spillet annerledes enn på andre spill?

Har selgeren andre spill på QXL ute nå? I så fall tror jeg at jeg kan sjekke om spillene faktisk er originale.

7837422[/snapback]

ARGH!

Mener du at en kopi som ellers er "ok" kan ha svakheter akkurat på punktet med å lagre? Jeg ser ingen forskjell på denne og andre spill. Spillet kom med "ny" eske men uten veiledning.

Lenke til kommentar

Ja, det er ofte problemer, særlig med lagring, på uorginale GBA-spill. En kamerat av meg mistet plutselig saven sin i Superstar Saga - som han kjøpte på gata i Tyrkia.

Sjekk om han du kjøpte av selger andre spill på QXL nå. Dersom han har massevis av spill til salgs til en billig penge og uten manualer er det falske spill.

Lenke til kommentar
Ja, det er ofte problemer, særlig med lagring, på uorginale GBA-spill. En kamerat av meg mistet plutselig saven sin i Superstar Saga - som han kjøpte på gata i Tyrkia.

Sjekk om han du kjøpte av selger andre spill på QXL nå. Dersom han har massevis av spill til salgs til en billig penge og uten manualer er det falske spill.

7837506[/snapback]

Takk for tilbakemeldingen!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...