krister461 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Hallais. Har tenkt å flytte min D-link AirPlus Xtreme G DI-624 til hytten og bytte den ut med en bedre en hjemme. Jeg har lyst på en som har bedre rekkevidde (faller ut en gang iblant når jeg er i andre siden av huset), og gjerne også "ip-prioritering" slik at IP-telefonen funker bra selv når jeg laster ned mye. Jeg har egentlig tenkt å kjøpe en D-link RangeBooster N 650 , men ville høre om det var andre alternativer/tips? Eventuelt andre funksjoner jeg som er kjekt å ha? RangeBoosteren mangler Gb-Lan som jeg kanskje kunne fått bruk for seinere en gang. :S Vh Krister edit: prøvde å lage en bedre tittel... Endret 30. januar 2007 av krister461 Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Bumper denne jeg i håp om svar... har denne som et annet alternativ med GB-lan: D-Link 108Mbps Trådløst Gaming Router (DGL-4300). Er litt usikker på om den kan prioritere IP-telefon (og ikke bare spilling), og om den har samme signalstyrke som RangeBoosteren... Lenke til kommentar
hiper Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 anbefaler den routern på det sterkeste..! du kan prioritere ip telefoni fremfor spill ja Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Hmm...takker for svar, det var kjekt å vite. Men, det viktigste for meg er at jeg får forbedret rekkevidden, siden min stasjonære mister tilkoblingen i ny og ne, og Rangeboosteren har fått en del skryt for det. Rangebooster er ført opp med 802.11n, uten at jeg helt vet om det vil ha noe å si for meg.. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Bumper enda en gang da jeg trolig vil kjøpe ruter i nærmeste fremtid og gjerne vil ha flere innspill... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå