f.HiTmAn Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Jeg fikk et defekt:( skjermkort av komplett og har sendt det i retur dette er første gang dette skjer med meg og jeg lurer på om komplett er gode på retur-saker? Noen som har hat noen darlige erfaringer med butikken?:| Lenke til kommentar
f.HiTmAn Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 hva mener du med det søk Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 ...omtrent like gode som Telenor er på kundeservice... Retur tar minimum 2 uker! Har du kjøpt noe over internett, kan du bare glemme å gå til din lokale Komplett butikk, det må sendes i posten, og hele den ramsen tar minimum 2 uker sier de! Helt sykt latterlig! Komplett er gode så lenge ingenting ryker innen garantien. Lenke til kommentar
Sykebil Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 det har vel noe med at butikkene er FRITTSTÅENDE fra nettbutikken Lenke til kommentar
sete Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Quote: Den 2002-12-01 10:22, skrev Sykebil:det har vel noe med at butikkene er FRITTSTÅENDE fra nettbutikken eller frittgående.... Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 trenger ikke ta så lenge.. en kamerat av meg sendte inn både hovedkort og cpu til testing pga en av delene var defekt. han fikk delene tilbake etter en uke. dette var komplett. Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Husk at etter den nye kjøpsloven, så skal det ikke ta lenger enn en uke!! Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Selvfølgelig vil dette ta noe tid. Ønsketenkningen ville jo vært dersom de kunne stolt på kunden og sendt en erstatningsvare med en gang, men dette innbærer en høy risiko. Både med tanke på svindel, og tatt i betraktning at mye av det som returneres faktisk fungerer (som de da måtte solgt som brukt til redusert pris). Jeg har derfor god forståelse for at de tar inn varen og sjekker denne før en ny sendes i retur. Det finnes en løsning som kan benyttes for å få fortgang i returen av vare. Det er å benytte seg av angrefristen. Dette innebærer at du bestiller et nytt produkt, og returnere det defekte produktet på angrefristen. Det vil da ta et par uker til du blir kreditert pengende dine for det returnerte kjøpet, bluss at du må betale frakt på den komponenten som du bestiller. Men du har ivertfall maskinen relativt raskt oppe å går. På denne måten bærer forhandleren litt mindre risiko, noe som til sist kommer oss til gode med lavere priser. Tidsfaktoren med defekte komponenter er en av bakdelene med å handle på nett kontra i din lokale butikk. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 jeg sendte et modem den 18. november. De bekreftet å ha fått det den 20. november. 29. november sendte de nytt modem. For meg hastet ikke denne saken i det hele tatt, så jeg har ikke stresset med det, men jeg vil vel si at hvis det var en prosessor eller et hovedkort vill jeg syntes det hadde tatt for lang tid. Men 9 dager er jo helt kurant, selv om det ikke er råkjapt... forresten første gang jeg har returnert noe til Komplett på de 15-20 gangene jeg har bestilt noe der. bertie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå