EX-adrin Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hei. jeg lurer litt på om det er noen her som kansje er intressert i og lage et HP deign for meg. Jeg har selv alt for liten tid til og få gjort det selv fortiden Så vis det er noen som har tid og vil og har muligheten så vile det blitt satt stor pris på. Jeg er også litt lei templats som alle har, så det er litt derfor eg spør her. Hjemme siden er til privatbruk, guider, anbefallelser +++. Designe jeg har laget selv. uten om menyen. Men syns det er litt rotete og jeg blir stresset av å se på det. mvh Thomas EX-adrin Lenke til kommentar
exess15 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Tviler sterkt på at noen gidder å lage et design for deg gratis.. Men har du noen tusen å punge ut så kan du kanskje få noe? /Jan Tore Edit av moderator: Når ditt innlegg er det eneste innlegg sett bort i fra trådstartes innlegg så er det ikke vits å quote innlegget til trådstarter. Det tar bare opp plass. Endret 31. januar 2007 av darkness| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå