Gå til innhold

Egene maps på Dedicated Server?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det CS 1.6, eller CS:S vi snakker om?

 

Men såvidt jeg vet, så henter den dedicatede serveren inn mapsa fra cs mappa i steam, sålenge det er samme maskin. Disse ligger på:

X:\Programfiler\Steam\SteamApps\...\counter-strike\cstrike\maps

eller ved Source:

X:\Programfiler\Steam\SteamApps\...\counter-strike source\cstrike\maps

 

Hvis det er en annen maskin, må du hente ut mapsa fra maskinen med mappa på, til den du skal ha de til.

 

Lykke Til

 

MvH

Bjørnar

Lenke til kommentar

Serveren har en egen mappe med maps, ihvertfall om du bruker hldsupdatetool.

Om du leser guiden som jeg linker til i signaturen min, så ser du at maps'a skal ligge under C:\Valve\HLServer\cstrike\maps om du kjører dedicated via hldsupdatetool (vel, det mappesystemet ihvertfall).

Banene finner du derimot der bn_olsen sa, og kopier de over i mappen jeg nevnte over, den mappen som passer måten du har gjort det på :)

 

Hvordan det er med server lastet ned via sleve programmet Steam vet jeg derimot ikke, for den har det med å forsvinne derifra for meg, så jeg får ikke lastet ned...

Lenke til kommentar
Takk for svaret :)

Det er forresten 1.6 jeg har xD

7826867[/snapback]

 

Tror at jeg har funnet en måte hvordan man kan spille på sine egne ”maps” i cs 1.6 dedicated server.

Det forutsettes at du har de ønskede ”maps’ene” på cs 1.6 området.

 

Da bare kopierer du mappen "cstrike" som antagelig ligger i: "#:\Programfiler\Valve\Steam\SteamApps\#\counter-strike\cstrike"

 

Så limer du den inn i dedicated server mappen, der den antagelig også ligger et sted i: "#:\Programfiler\Valve\Steam\SteamApps\#\dedicated server\"

 

Hvis det kommer en melding der Windows spør om du vil erstatte trykker du ”ja”.

 

Da gjenstår det bare å lage serveren og så skifte til den ”maps’en” du vil spille på.

Merk! Hvis du vil ha en ny ”map” som du spille på i dedicated server, må du lime den inn under "\dedicated server\cstrike\maps\" osv.

 

Håper at dette mer eller mindre løste problemet ditt/deres.

 

ENJOY! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...