Jannis-15 Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 se marerittet selv, om du tør! PS: 2.5MB... :smile: en fyr jukser i CS, han blir tatt, og ca 8-10 folk bærer han og PC'en hans up på gaten og bokstavelig lalt HERPER den!!! Jan Erik [ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-12-01 01:14 ] Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 wow.. selv om fyren fortjente det. så syns jeg synd på den stakkars dataen.den gjorde jo bare det den fikk beskjed om.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 sett den for LENGE sida, men stili allikevel... Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 uff.. *snufse* stakkars pc'en da... den hadde jo ikke gjort noe galt Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Sånt går det om du jukser jannis. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 jukser ikke på LAN jeg, bare feiginger som gjør det... :wink: men jeg må innrømme at jeg syntes mer synd på maskinen hans en på selve eieren... men det er 2 ting jeg syntes var litt rart: 1.hvorfor er det 2-3 persjoner som sier, "vent på kameraet!".. 2. ville en normal PC ha delt seg slik? nei, en normal PC ville mest sannsynelig ikke ha åpnet seg en gang... så jeg har mine misstanker om at alle var med på denne filmen, og at det ikke var en PC til 2000$... :smile: men tenk deg din PC i denne situasjonen... Jan Erik Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 w000t. Er jo fake denna da. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Vell du er litt sein i oppfattninga du Hartge .. :razz: Jukser ikke jeg. Er bare Lamt og jukse da. Det tar all gleden vekk fra og vinne.. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Hehe, denne er gammel og fake ja. Alt samma er arrangert og PCen er ikke verd mye akkurat. Ingen vil jo forøvrig være dum nok til å hive ut en person slik, hadde det vært ekte ville jo arrangørene vært nødt til å betale ersattning :wink: Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 hvis dette er en EKTE lan-maskin så skjønner jeg at den deler seg, siden den mest sannsynlig ikke er skrudd fast kabinett.for å lett kunne komme til hvis det er noe galt.. ingenting som er så irriterende som å fikle med skruer hvis du skal kjapt inn og ut.. vet ikke hva jeg skal tro jeg. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Som det er påpekt tidligere, er dette selvfølgelig et arrangert opplegg! Er nok bare en litt stilig måte å vise resten av deltakerne at cheating ikke skal forekomme på LAN'et. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Vell som Jannis (Av alle) har påpekt så sier jo gubben: "Wait for the cam" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå