Xcon94 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 kan noen gi meg en instruksjon om hvordan man flasher en bios?? har hørt at det kan hjelpe ved div. skjermkort problemer... Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hvilket hovedkort har du da? Lenke til kommentar
Xcon94 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 btw, hovedkortet er Gigabyte GA-8IDX Lenke til kommentar
Xcon94 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 til nesten alle problemene jeg har hatt så sier folk "flash biosn" men nå ere ingen som kan det.. :S Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Her har du ihvertfall BIOS-update, bare klikk på "Bios" i menyen til høyre: Link Edit: Fant en slags guide her Link Endret 29. januar 2007 av Blind Lenke til kommentar
PerB Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 til nesten alle problemene jeg har hatt så sier folk "flash biosn" men nå ere ingen som kan det.. :S 7826014[/snapback] Litt ti8dlig å klage. Du stilte spørsmålet 19:04 og klager på manglende svar allerede 19:11. På hovedkortsprodusentens hjemmeside finner du bruksanvisningen. Det er flere metoder. Flashing fra Windows (noen har fått trøbbel her), flashing fra diskett (mange har ikke diskettstasjon), og flashing fra BIOS. Lenke til kommentar
Xcon94 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 skjønner ingenting av den guiden der.. å når jeg kjørte den der bios updaten så fikk jeg "chipset is not supported" hadde vært mye bedre viss en av dere gidde meg detaljert instruksjon.. utenom sånne datanerd ord så ingen som ikke har holdt på med pc i 5 år skjønner.. som sagt så er hovedkortet Gigabyte GA-8IDX.. Lenke til kommentar
Xcon94 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 er mest hypp på å flashe fra windows.. siden jeg ikke har tomme disketter eller peiling på om den gammle diskettstasjonen funker:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå