ZyberZone Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Hva med en guide som viser hvordan man monterer ett LCD display til parallel-porten, hvordan man lodder det osv? Jeg har surfet i mange dager nå for å finne en bra guide, men finner ikke noen som er "perfekte", slik att en dummie som meg skulle kunne klare å få til det :wink: Just a thought.. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Hei! Du kan kanskje så litt på Lcd-display emnet på forumet.. Vist du søker etter lcd-display på forumet sin søke funksjon finner du ein del urlér.. :wink: Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 http://www.ocmod.com har en god guide til hvordan du lodder og programerer et LCD-display til PC`en via serieporten. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 I løpet av et par måneder kommer jeg til å lage ei lita multimediamaskina i stereoanleggformat som skal ha et fett lite LCD-display, det blir nok en liten LCD-guide i den anledning. Jeg må bare få advare om at den maskina er relativt lavt prioritert bak andre prosjekter, så jeg kan ikke love når det kommer... Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Hvis noen sponser meg med et greit digitalt kamera, skal jeg mer enn gjerne lage en guide :smile: Hadde en mp3-pc stående tidligere som kun hadde lcd-display og fjernkontroll. LCD er absolutt ikke noe hokus-pokus OG det er tøft :smile: -- Tommy H. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Hei! Kan kanskje lage ein guide om eg bestemmer meg, for å kjøpe lcd-display fra HSC-electronics.no får snart ein mail med bilder over lcd.displaya og da får eg ta og bestemme eg.. :wink: Lcd-display har vel ikkje alltid den heilt store hensikten..(sjølv om ein kan lese tempraturer etc på det)men,synest det ser litt kult ut likavell eg.. :wink: Lenke til kommentar
eskraut Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Det synes jeg så absolutt du skal gjøre Mr.Hassan! Ser frem til den evt. guiden! -Eivind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå