jz Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Nettopp fikk satt opp min nye Dell Dimension PC. Den er koblet med ethernet kabel til en 3Com Officonnect ruter. Når PC'en er på så lyser LAN porten den er koblet til på routeren grønt og alt fungere greit. Det merkelige er at når PC'en er slått av, så lyser det samme porten på ruteren oransje. Hvis jeg tar stikk kontakten til PC'en ut så forsvinner det. Noen som vet hva dette dreier seg om? Lenke til kommentar
Drakan Wolf Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Dette er ikke noe farlig, nyere nettverkskort har contious-power-state. D.v.s. at de ikke slår seg av, i tilfelle du setter på wake-on-lan o.l. Nettverkskorte sender signal til routeren, at her er jeg.. Ikke noe mer en det. Endret 29. januar 2007 av lordwolfy Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Som lordwolfy sa, så er dette ikke noe farlig. Alle pcene mine gir fra seg et slikt lys Lenke til kommentar
jz Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Takk for hjelpen dere. Det var godt å vite at ingenting er galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå