Gå til innhold

mp3 spiller med uttagbart minne, som i kameraer?

Anbefalte innlegg

jeg har en iriver discman med mp3 nå... tenkte å anskaffe meg en mp3 spiller, men ville gjerne hatt uttagbart minne på den.. som ved digitalkameraer, hvor brikken enkelt kan byttes ut... liker spesielt godt dette med discmanen min, har med en haug med cder med mp3.. hele samlingen... så lurte på om det var noen mp3 spillere som jeg kan ha med en haug med minnebrikker istedet??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
jeg har en iriver discman med mp3 nå... tenkte å anskaffe meg en mp3 spiller, men ville gjerne hatt uttagbart minne på den.. som ved digitalkameraer, hvor brikken enkelt kan byttes ut... liker spesielt godt dette med discmanen min, har med en haug med cder med mp3.. hele samlingen... så lurte på om det var noen mp3 spillere som jeg kan ha med en haug med minnebrikker istedet??

7825765[/snapback]

Vel, plass til ganske mye mer på en mp3 spiller enn på et minnekort enn på en cd ;)

Men hvis du absolutt vil, Sansa e200 serien har microSD minnekortspor i tillegg til innebygd minne. 1GB minnebrikke kjoster fra 150 kr og oppover, så har du penger kan du kjøpe så mange du vil ;) MicroSD kort er ikke akkurat veldig plasskrevende heller

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Hvis det fortsatt snakkes om mp3 cder så høres det heller idiotisk ut å ha med flerfoldige spindler med musikk :p

Men du får jo PMP'er med optil 160GB harddisk så finnes alternativer uansett

Lenke til kommentar
Jeg tar nok med meg mer en det, har hvis man har alle cd'en til et par favorit  artister så blir det ganske mye musikk...

7838625[/snapback]

Han over her sa at 20GB hadde plass til 26 album.

Kjøp iPoden med 80GB så har du plass til 104 album. :p

7840626[/snapback]

Det er snakk om CD'er med MP3-filer på, ikke album. :)

20000 MB / 750 MB = 26 CD-plater

Det er plass til ganske mange album på 20 GB. Et album er på maks 74 minutter, altså 4440 sekunder. Med 192 kbit encoding, blir et album 852480 kb, altså 106560 kB = 106 MB.

20000 MB / 106 MB = 188 album

Les skikkelig før du svarer neste gang. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...