JOB Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Jeg har en fil som jeg skal ha over fra en Windows XP-maskin til en Windows 3.11-maskin. Problemet er at den er for stor til én diskett, og de splitte-programmene jeg finner, er for 32-bits systemer (som XP). Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Bruk pkzip - fungerer mer enn godt nok i Dos. Bruk f.eks. winzip til å pakke filene med spanning i Windows XP, og pakk ut med pkunzip i Windows 3.11. Lenke til kommentar
JOB Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 Filen er allerede pakket, og gode gamle zipsplit.exe klarer jo bare å dele opp en zip-fil i de opprinnelige filstørrelsene, så det funker heller ikke... Lenke til kommentar
JOB Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 Ahh... Kom på nå at det var noe som het Windows Commander, en Windows-utgave av Norton Commander, og denne kunne splitte filer. Ser ut som den har endret navn til Total Commander, så jeg prøver det... Lenke til kommentar
JOB Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 Funka fett det gitt! Tusen takk, meg selv:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå