Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva tenner oss?


orjanmen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror ikke jeg er helt av samme oppfattning. Ja det finnes fitter som er fine å se på, det finnes fitter du kaster opp av. Er det en slik du kaster opp av, så får du klipe igjen øya. Er det en slik som er fin og opphissende så får du se på mens du har sex :)

7832723[/snapback]

Må bare spørre. Hvordan klarer du å se på en fitte mens du har sex? Med mindre du slikker henne, så er det jo kølla di som er der, ikke øynene.

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke jeg er helt av samme oppfattning. Ja det finnes fitter som er fine å se på, det finnes fitter du kaster opp av. Er det en slik du kaster opp av, så får du klipe igjen øya. Er det en slik som er fin og opphissende så får du se på mens du har sex :)

7832723[/snapback]

Må bare spørre. Hvordan klarer du å se på en fitte mens du har sex? Med mindre du slikker henne, så er det jo kølla di som er der, ikke øynene.

7842855[/snapback]

 

Han følger sikkert litt med så den ikke hopper ut hele tiden. :)

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke jeg er helt av samme oppfattning. Ja det finnes fitter som er fine å se på, det finnes fitter du kaster opp av. Er det en slik du kaster opp av, så får du klipe igjen øya. Er det en slik som er fin og opphissende så får du se på mens du har sex :)

7832723[/snapback]

Må bare spørre. Hvordan klarer du å se på en fitte mens du har sex? Med mindre du slikker henne, så er det jo kølla di som er der, ikke øynene.

7842855[/snapback]

Forspill, vettu.

Lenke til kommentar

Jeg angrer litt på at jeg fant denne tråden, for nå klarer jeg ikke å stoppe latteren :!:

 

Hvis man ikke klarer å se kvinnens mest edle kroppsdel mens man har sex, så har mannen enten en usedvanlig stor mage, eller en junior som stoppet å vokse i en så altfor tidlig alder.

 

Det er jo klart, ligger du over dama og tar en misjonær...så ser man vel kanskje ikke noe. Men så finnes det vel 998 stillinger til :innocent:

 

Dette blir for dumt dere....

Enten får dere kjøpe ei bok eller bli aktiv innen seksuallivet...eller kanskje sjekke om 89.com kanskje gir dere noen hint..hehe

Lenke til kommentar
Må bare spørre. Hvordan klarer du å se på en fitte mens du har sex? Med mindre du slikker henne, så er det jo kølla di som er der, ikke øynene.

7842855[/snapback]

Jeg aner ikke åssen du har sex. Men om du ligger oppå damen å moser henne, så ser du selvfølgelig ingenting.

 

Men om du ikke får til å se fitta til dama mens du har sex, bør du vurdere å ta av noen kilo :)

Lenke til kommentar
Må bare spørre. Hvordan klarer du å se på en fitte mens du har sex? Med mindre du slikker henne, så er det jo kølla di som er der, ikke øynene.

7842855[/snapback]

Jeg aner ikke åssen du har sex. Men om du ligger oppå damen å moser henne, så ser du selvfølgelig ingenting.

 

Men om du ikke får til å se fitta til dama mens du har sex, bør du vurdere å ta av noen kilo :)

7845666[/snapback]

 

QFT! :p

Lenke til kommentar
Må bare spørre. Hvordan klarer du å se på en fitte mens du har sex? Med mindre du slikker henne, så er det jo kølla di som er der, ikke øynene.

7842855[/snapback]

Jeg aner ikke åssen du har sex. Men om du ligger oppå damen å moser henne, så ser du selvfølgelig ingenting.

 

Men om du ikke får til å se fitta til dama mens du har sex, bør du vurdere å ta av noen kilo :)

7845666[/snapback]

Hvorfor titter du ned når du har sex? Ansiktet man ser/roter med da :p

Lenke til kommentar
Hvorfor titter du ned når du har sex? Ansiktet man ser/roter med da :p

7848938[/snapback]

Ansiktet man ser med, ja det stemmer. Fint du har lært noe i grunnskolen.

 

Roter med ansiktet ? Altså, om jeg skal ha sex samtidlig som jeg kysser og "roter" så blir det tull hos begge. Det gjør man før, og kanskje etter, ikke under. Når man har sex, da skal man ha SEX. Ikke ligge å si "Å puselusen, du er så søøøøøt".

 

Så er det opphissende å se på også. Kunne gjerne ha sett på kjæresten konstant når jeg har sex med henne, men man må få med seg bare mer en ansiktet.

Lenke til kommentar

Dette tema MÅ være en spøk, eller benyttet av brukere under 10år.

 

"Hvorfor titter du ned når du har sex? Ansiktet man ser/roter med da "..kult..hehe

 

Hvis du tar dama bakfra da, prøver du da å vri hodet ditt rundt henne for å kikke henne i ansiktet?

 

Dauer her nå :D

Lenke til kommentar

Greit greit. Ble litt merkelig innlegg. Men ligger man over dama, titter man vel ikke ned (ikke jeg hvertfall) på kølla si hele tiden? Man ser jo stort ikke annet.

 

Sitter dama over deg er det jo brystene man (jeg) ser på.

 

Bakfra, tja, ser vel stort sett litt rundt i rommet jeg da.

 

Seff når man skal plassere selve kølla, da ser man, men ikke MENS man har sex.

Lenke til kommentar

Mixel: Ikke kom å kall meg unormal.

 

Man ser jo ikke på pikken sin å tenker "Oi, så fin og stor en tiss". Man ser at den glir inn og ut, det er opphissende.

 

Sittar dama over deg, ser vel man ingenting annet en rett hjem. Du mener kanskje oppå deg ? Fortsatt deilig å se på selve akten.

 

Om du virkelig ligger å vurderer møbler når du tar dama di bakfra bør du konfrontere henne med at du er ukomfortabel med stillinga. Man skal ikke se i tak, vegger og møbler. Nei, man kan ikke unngå å legge merke til at det er en vegg der. Men man trenger ikke huske fargen fordi.

 

Jeg ser ikke når jeg plasserer kølla, da ser jeg på dama. Det er jo da det er fint å se på ansiktsuttrykke hun lager når du pakker den inn.

 

Hva faen mixel, er du shemanle ?

Lenke til kommentar
Man ser jo ikke på pikken sin å tenker "Oi, så fin og stor en tiss". Man ser at den glir inn og ut, det er opphissende.

 

Sittar dama over deg, ser vel man ingenting annet en rett hjem. Du mener kanskje oppå deg ? Fortsatt deilig å se på selve akten.

 

7860946[/snapback]

 

VELDIG enig med det der...

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...