canny Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) K10D får mye skryt i testen på akam.no, men hvilket kamera anbefaler dere til en nybegynner som ikke vil ha det billigste kameraet. Endret 29. januar 2007 av canny Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Vanskelig å si. Begge er veldig veldig gode kameraer, og du går ikke feil med noen av dem. Jeg ville holdt en knapp på K10D, siden man da får stabilisator på alle objektiver. Lenke til kommentar
StigVidar Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 K10D får mye skryt i testen på akam.no, men hvilket kamera anbefaler dere til en nybegynner som ikke vil ha det billigste kameraet. 7825669[/snapback] Alle produsentene lager kameraer som anbefales. Det er minimal forskjell mellom dem når du sammenligner kameraer i samme prisområde. Pentax K10D er et veldig bra kamera. Nikon D80 er også et veldig bra kamera. Det samme kan sies om Canon EOS30D, Sony a100, Olympus E-400 osv. Det beste rådet jeg kan gi deg er at du dropper grublingen og kjøper det du har lyst på. Lenke til kommentar
strafix Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg kommer til å kjøpe Pentax K10D denne uken. Dette pga. bildestabilisering og forseglinger mot fukt. Kommer til å benytte det mest i skogen.... Lenke til kommentar
kovacs Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Det beste rådet jeg kan gi deg er at du dropper grublingen og kjøper det du har lyst på. 7826192[/snapback] Det er sånne råd jeg liker. Jeg har grublet litt over 400D, D80, K10D. Jeg er kanskje ikke nybegynner (har hatt et EOS 500 i 10 år) men innenfor dSLR er jeg det. Så jeg dro på Japan Photo og kjøpte en D80 kit (18-135) og er så langt over meg av begeistring. Lenge leve impulskjøp. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå