Gå til innhold

Powerlevle Bloodelf Paladin 1 - 70


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har inngått ett veddemål med en kamerat som har en rimelig stor gevinst.

Veddemålet er at jeg skal starte en helt ny Bloodelf Paladin, og være level 70 før The Gathering 2007 er ferdig.

 

Nå tenker sikkert de fleste her at det ikke er store greiene, men jeg er ikke akkurat en hardcore gamer. Nå har jeg ikke så mye tid å spille på vær dag, det blir i det meste 4 timer om dagen, og i gjennomsnittet rundt 2 timer.

Derfor er det umulig for meg å gjøre det på en helt normal måte, ettersom jeg rett og slett ikke har nok tid.

 

I den forbindelse lurer jeg på et par ting:

 

Sånn ca hvilke levler (10-20 ? 20-30 ? etc ) går det fortest å kun grinde, istedenfor å gjøre quests ?

Er Paladin en treg klasse å levle ?

Er den nye Bloodelf sonen treg å komme seg gjennom hvis man følger quests ?

 

Ellers lurer jeg på om det finnes noen guides, f.eks fra noen som har hatt en rekord eller noe slikt (Altså da fra 1 - 60). 60-70 Må jeg prøve å finne ut selv, eller eventuelt sjekke om det er noen guides.

 

Takker for all hjelp :)

(Og forresten, vi har ingen regler i veddemålet. Så jeg vil si powerlevling er en grei løsning når jeg ikke får spilt så mye.)

 

Oppdatering 07.02.07: Level 29 Nå 1d 12h played.

Oppdatering 13.02.07: Level 34 på Søndag. 1d 22h played. (Ja vet, surret noe sinnsykt)

Oppdatering 18.02.07: Level 41. 3d 6h 54m played.

Oppdatering 24.02.07: Level 48. 4d 8h 44m played.

post-53052-1172343366_thumb.jpg

Endret av jhj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En viktig tips er å få flere venner til å hjelpe deg, noen quest krever innsamling av diverse saker og ting, kanskje du kan spørre om de kan samle disse for deg samtidig som du lvler og da sende de til deg i mail. Få også venner til å booste deg gjennom instances. Pass på å få så mye rested som mulig når du er utlogget. Dette skal bli en enkel sak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...